nattinatt Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Du har vore her inne før,satmmer ikkje det??Er så kjekt at fleir ere inne å spår her.Korleis går det med deg??
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei! Alt bra. Er mor til to gutter på 3 mnd(i tillegg til å ha to jenter på 3 og 6 år), så jeg har ikke mye overskudd til å spå for tiden.! Koselig at du skrev en hilsen til meg:-) Alt bra med deg?
nattinatt Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Ja då har du det travelt!!!Trur du spådde her inne før eg torte meg på det.Var kjære Elastica som fekk meg til å hive meg på å begynne å spå.Men no er det ei stund sidan.Ja det går fint.Travelt,med 5 unger,og skule,og påbygging av hus,men eg kan ikkje klage.Me lurer jo på om me skal,når ting roer seg,hive oss på ein siste liten klump..,spøtt kanskje,men er snart for gammal.Om du orker,ser du nokon fleire på oss?+Eg er født 04.05.68,han er født 13.05.65.Håper du får sove,og kvile deg innimellom.Klem til deg vennen
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Jeg spår i rekordfart nå, så du får ta det jeg sier med en klype salt kjære nattinatt:-) Jeg ser ingen flere barn på deg, men la ikke meg ta motet fra deg. Hvis det er ment slik, så kommer det nok en liten klump uavhengig av hva jeg "ser". Du virker som en travel dame du også! Ikke glem å slapp av, og pleie deg selv innimellom. Det er viktig! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå