camz Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hadde vært kjekt å hatt treff med noen som bor i nærområdet, er det noen har lyst til det?
Monajenten Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg bor ikke i Fyllingsdalen men ikke så veldig langt unna? Når er babyen din født? Jeg har en gutt født 14. januar:) Din alder?
camz Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 jeg er 25 snart 26 og gutten min er født 31 januar, har en sønn fra før av på 2 år. Er det din første?hvor bor dere da og hvor gammel er du ?=)
Mamma´n til Siggen Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg bor i Fyllingsdalen og fikk en gutt 14. januar. Er 32 år selv og dette er min første. Tenkte du en tur på café på Oasen eller?
camz Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 hadde vært kjekt å treffe andre med små barn, kunne jo hatt et treff på oasen til å begynne med og tatt en trilletur eller noe hvis det er interesse for det?
Mamma´n til Siggen Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 I går skjønte jeg at dette kunne vært noe! :-) Gikk meg en tur alene på Oasen, og det var i grunnen kjedelig ikke å ha noen å gå på kafe med. Er dessverre ikke i storform, og fikser ikke trilltur enda. Jeg kommer sterkere tilbake der til våren. Hva med en dag i neste uke? I 12-13 tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå