Stolt mamma! Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Heisann! Kan du se litt på meg og? Hadde en spontan abort for snart 4uker siden. Ka ti klarer vi å bli gravide igjen? 021175 Han 140175 Takk
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Om du ikke er gravid nå, så blir du det antakelig veldig snart. Ser et barn som ligger tett rundt deg.
Stolt mamma! Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Så utrolig kjekt å lese!! Tusen tusen takk for at du så på meg! Ser du hvor mange barn vi får? Kjønn?
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ser tre barn rundt deg. Det ene er litt uklart(mulig det er aborten..?). Ser to gutter og en jente:-) Spår i rekordfart nå, så konsentrasjonen er ikke på topp, så du får ta det med en klype salt.
Stolt mamma! Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Takk skal du ha! Håper virkelig at det stemmer at jeg snart blir gravid igjen!!! E så klar for barn! Venter på å få mensen tilbake etter utskrapningen.... Kanskje den aldri kommer...Hm...Ser du noe der? (at enten mensen kommer eller at jeg er gravid...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå