Gå til innhold

er det noen her så får skikkelig vondt i livmora, kramper og ubehag???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde El den 15 februar og vondt i venstre eggestok (livmor ikke vet jeg) siden da. Det pleier å gi seg etter EL men nå har det holdt på siden onsdag så jeg håper jeg er gravid siden jeg også har fått ømme bryster i dag, men de er rare egentlig ikke som de pleier å være. De var vonde midt på dagen men har gitt seg nå.

Men nå som jeg sitter helt stille er det forferdelig vondt i nedre del av magen på venstre siden. Kanskje det er en spire her nå :)

hei dere! akkurat sånn hadde jeg det! noen dager før mens og helt til for noen dager siden. nå er jeg 5+5 på vei.

prøv med litt varme på! det hjelper!! det er livmorbåndene som strekker seg ( ihvertfall var det derfor jeg hadde vondt) jeg er ikke fan av å ta så mye paracet så jeg holder meg heller til lunken dusj eller varmepute.. det lindrer :)

Annonse

Hei hufsa. Så svaret ditt og må spørre. Jeg har samme mage smertene som hovedinnlegger skrev om, men det kommer og går som fødsels smerter. Men i dag er kors ryggen sur. Føler meg tygget og spyttet ut igjen. Hadde du rygg vondt? Gratulerer masse med spiren forresten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...