Gå til innhold

clear blue grav.tester

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt tre CB tester og alle er positive men svake i fargen. Sist gang jeg var gravid fikk jeg et knallblått kryss en dag før IKM. Testet sist på lørdag og er nå 4+3. Har tenkt til å teste igjen i morgen. Hvor lenge tok det før dere fikk et knallblått kryss?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8300513-clear-blue-gravtester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk lyseblått kryss en dag før ikm, og testet igjen når jeg var 4+4 og da var krysset en god del sterkere. Men hCG-innholdet kan være ganske så individuelt, såvidt jeg skjønner, så jeg hadde ikke stresset så mye med fargen.

Lykke til!

Så lenge det er et kryss der så har det ikke noe å si på fargen?? Jeg testa et par dager før ikm,og fikk opp et svakt kryss. Testet igjen dagen etter ikm med en billigtest ved navn babystart. der indikerte testen at jeg ikke var gravid. Dro sporenstreks og kjøpte meg en clear blue,og der kom krysset opp med en gang, selv uten å bruke morgen-urinen...det var ikke knall-blått kryss,det er vel fortsatt litt lite med hcg i kroppen tenker jeg. Prøv igjen om en uke hvis du absolutt vil ha et knall-blått kryss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...