Gå til innhold

Vildes mamma...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Så dere også hadde et halvt islandsk barn. Hvem av dere er fra Island? Spennende dette. Har ikke møtt så mange fra Island. Har den av dere bodd lenge i Norge? Snakker dere begge språk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Det er sambo som er fra Island her... han har bodd mange år i Norge og jeg møtte han her, så han snakker veldig bra norsk (med tydelig søt islandsk aksent da), det er verre med min islandsk...har jo tenkt å lære litt, men utover at jeg har plukket opp noen ord her og der så er d heller dårlig foreløbig. Jon prøver å snakke islandsk med Vilde da, så får vi se hvordan det går, han er ikke så flink til å være konsekvent. Tror han synes det er litt kjedelig at jeg ikke forstår hva han sier. Hva med dere?? Gøy å høre om andre halvt islandske barn da. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt da. Har du msn? Hvor på Island kommer han fra? Jeg bodde i ca 9mnd i Reykjavik selv, men flyttet hit to mnd før Benjamin kom. Jeg kan sende deg min msn-adresse på mail til deg hvis du er interessert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har msn... send meg adressen din på personlig post her så skal jeg legge deg til.... hadde vært kjempekoselig. Jon er fra Reykjavik, men moren hans jobber nå på et lite sted som heter Reykholar hvor det er skole, kirke, sykehus og kanskje 10 hus,så har vært der og, men har ikke bodd på Island ennå, men har lovet å prøve det en gang, men blir nok en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...