Lille Kamille Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei, Noen som vet hvordan man søker tilgang til (bleie)forum på tettintill.com?? Jeg har laget meg brukerkonto, men finner ingen plass der jeg kan søke om å få være med i forum..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Gå inn på kontrollpanel og gruppemedlemskap og søk opptak der. Alle får bli med.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeh hørte at du må betale for å bli med på bleieforumet, stemmer det?
epletre Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Betale? det tror jeg er bare tull! Jeg er med der og har ikke betalt noenting i hvert fall
espresso Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Ingenting å betale på tettinntil nei! Grunnen til at tøybleieforumet er lukket, er 1) at det opprinnelig er et bæreforum, så ved å ha det lukket slipper man at alle får opp alle tøybleieinnlegg (som det er temmelig mange av) når man trykker "Nye innlegg" 2) Det legges ut en del bilder av barn i bleier, dette er ikke ønskelig at det skal ligge ute på et helt åpent nett.(det finnes temmelig mange sinnsyke folk der ute...) men - alle nysgjerrige, og interesserte er hjertelig velkommen til å bli medlem. Og "søknaden": bare si at du vil ha tilgang så får du det.
Lille Kamille Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2007 Takk for svar, jeg fikk det til nå. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå