2010barn :) Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Når går fristen ut for å finne ut hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du ikke hørt noe? Jeg vet at en hemmelige venn ikke har tilgang på data hver dag i denne perioden, og en annen skulle på ferie, og ikke hadde fått svar fra sin.( Nå vet jo jeg hvem det er, men kan ikke si det! Fristen er førstkommende torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg har ikke fått noe i posten enda....men venter noen dager til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei Ingunn!! Pakken blir sendt i dag .... Har vært borte noen dager skjønner du.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei "i lykkerus for babygutt" Jeg har ikke glemt deg:-) Vi har bare vært syke i de to siste ukene og jeg har ikke hatt tilgang på nett. Beklager forsinkelsen, men skal få sendt noe idag. Vi skal ut å prøve den nye sportsvognen. Ingen unnskyldning dette, men jeg håper du forstår. Har gått å tenkt å få sendt det, men det er alltid noe som kommer i veien. skal gi en lyd senere når jeg har fått sendt noe til deg:-) Ha en superfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå