Gå til innhold

Ikke-mase-tråden er for denne uka her!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 8 er denne uka fra 19-25 feb. Så tenkte vi kunne skrive oss på hver kveld/dagen etter vi ikke har mast på sambo. Så ser vi på slutten av uka hvem som har vært flink;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. flink så langt....=o)

Klem

Skrevet

Jeg har vært flink siden forrige søndag da vi hadde en alvorsprat om dette med barn. Bortsett fra at jeg kanskje har vært inne på tema barn et par ganger i helgen, men det var i festlig lag sammen med andre og dreide seg ikke om oss spesielt, jeg deltok bare litt. Tror ikke han oppfattet det som hinting.

OG: her kommer en stooor bragd altså jenter. Jeg har ikke IKKE hintet i det hele tatt, ikke engang i dag etter at ei venninne faktisk fikk baby IKVELD og vi har fått sms...

Uuuuæææhh--- alle rundt oss får jo barn jo.

Men: har altså ikke hintet det grann. Og det klarer jeg kun fordi jeg tenker på dere snuppene her inn på forumet vårt :o)

Skrevet

Oj... det hadde IKKE jeg klart å la være...hehe

Flinke jenta det....

Stoooor klem til deg... Ja, det er ekstra poeng til deg...hehehe

Skrevet

Jeg er helt imponert over deg Jumpy! Det hadde aldri jeg klart. Kjempebra gjort!!!=)

Skrevet

Denne uka gaar fint saa langt... Ikke sagt noe om det siden soendag. Hehehe...

Skrevet

Har heller ikke nevnt det siden fredag,da ble det riktingok en fin liten krangel ut av det men etterpå har det ikke vært nevnt.. Vi har det så mye bedre sammen når det ikke blir tatt opp hele tiden også.. :-) snakket med mamma om dette her her om dagen faktisk og hun hadde hatt akkurat samme taktikken med pappa, ganske vittig igrunn... Han hadde også sagt at det var for tidlig, ville vente og bla bla, men plutselig en dag var han overbevist.. så det er håp!! :-)

Skrevet

So far so good her også :=)

Vi snakket litt om det igår, men det var faktisk han som tok initiativet. Så det telles vel ikke?

Jeg syns ihvertfall at jeg er flink! Hihi!

Klem,klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...