SnoopyMamma Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer på om det er mulig å ha EL selvom CB testen viser negativt? Hadde el-slim fredag og lørdag, men testet allikevel negativt. Kan EL være på vei? Er på syklusdag 17 i dag. Håper på svar!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Tester du til samme tidspunkt hver dag? Hvor lange syklusser pleier du å ha?
tuppelupp Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 jeg henger meg på. Noen som vet? har samme problem. begynner å bli litt lei av å lete etter el hehe. hører mange snakke ok el-slim. kan ikke si at jeg har hatt det tror jeg. hvordan er dette slimet?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Slimet ser ut som egghvitte (les på www.pernille.info)
SnoopyMamma Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 For å si det sånn, du merker når du har EL-slim. Det er et utrolig seigt slim som ikke suger seg opp i papiret eller truseinnlegget. Sorry detaljer, men....
SnoopyMamma Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Tester til samme tidspunkt hver dag ja, men det er på ettermiddagen/kvelden da. Har vel ikke noe å si? Har utrolig uregelmessige sykluser, og er på første doble pergokur.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker alltid morgenurinen med EL-testene til CB. Har du slim nå er nok pos. test rett rundt hjørnet.
tuppelupp Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 tusen takk, av og til trengs detaljer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå