glad-mam Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Er tre dager på overtid og endelig kjennes det som om noe er på gang. Har rier hvert 7-8 min, de varer vel rundt ett minutt. Men er ikke skikkelige vonde, ubehagelige, men ikke noe problem å puste seg gjennom. Er annengangs, så kan kanskje gå raskere denne gangen. Hvor lenge bør man ha hatt regelmessige rier før man ringer? )
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 nei, jeg synes man skal ringe når noe er regelmessig jeg.. ring og forklar og hør med de om hva de vil du skal gjøre.. ikke vær redd for å ringe:) de er der for deg.
kfitjar Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hvordan går det? Har du ringt? Har de blitt vondere?
tresmåhjerteknusere Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Med nr to tok det kortere tid enn med nr en for meg, og jeg ringte føden da det var tre min mellom riene, og de kom regelmessig og varte fra et minutt og ut. Vi hadde kun fem minutter til sykehuset. Da jeg ville ha mulighet for epidural dro vi ved 3min mellom, slik at jeg ikke var kommet "for langt" til at epidural var en mulighet for meg. Hadde litt skrekk e. siste fødsel, men alt gikk flott, og etter få timer var lillejenta ute uten epidural. Lykke til, men ring føden om du er usikker, har lang vei eller andre mulige komplikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå