Gå til innhold

gravid utenfor livmoren.. NEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!

Anbefalte innlegg

Min svigerinne sliter med å bli gravid.. i midten av januar kom mensen tilbake etter 3. prøverørsforsøk. Nå fikk vi telefon fra sykehuset.. hun har klaget over smerter i magen de siste dagene.. og dro på legevakta idag.. rett på ul, og der konstaterte de at hun allikevel var gravid,men utenfor livmoren. Hun skal opereres i løpet av kvelden.

Huff... hun sliter så j**** fra før psykisk... dette vet jeg ikke hvor kommer til å ende.. å oppdage at hun allikevel var gravid,men at hun må fjerne det... huff.. Hva sier man da?? her sitter jeg og er gravid og vet hun sliter med å takle følelsene sinei forhold til meg og min graviditet fra før..

jeg har jo slitt selv med å bli gravid så vet hvordan det føles når andre går gravide.. men om dette hadde gått riktige veien så hadde vi fått termin nesten samtidig... bare en mnd forskjell... det vet jeg blir hardt for henne å takle.

Fortsetter under...

så utruli trasig. Huske at du har skrevet tidligere at dem sleit me å bli gravid. Ho vil nok ha det heilt forferdeli, og slite me at du e gravid. Men det finnes ikkje så mange riktige ting å si. Du får være en god lytter og stille opp for ho når det trengs. Men husk: DU skal ikkje ha dårlig samvittighet for at du e gravid. Du skal nyyyyte kvær en dag selv om du også sørger over at det gikk galt i hennes sted. Det har du vel fortjent!! Så får du heller vise forståelse og støtte for hennes del når ho e klar for å ta i mot det. Håpe nu at det bli å gå bra me dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...