Gå til innhold

Tips ang Ullbodyer med.....


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Bæsj på....

Hvordan får man det vekk?

Sønnen min klarer å bæsje igjennom klærne og på ullbodyen sin...

Har vasket den på ullprogram med det forsvinner ikke...

Tatt Zalo på flekkene..men de forsvinner ikke....

 

Noen som har noen gode tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pokker nå trodde jeg det var et lurt tips her... men jeg er nok også enda ei som lurer.. hehe.. ikke no gode tips fra denne kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også trenger tips til dette. Prøvde med Zalo men ble ikke helt borte.. men bruker likevel bodyen for den var så dyr.. (En Ull-rik body.)

Har hørt noen si flytende Blenda men har ikke prøvd det selv.. har det ikke i hus... hvis noen prøver så gi en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet svaret=) Har kjøpt ei sitronsåpe fra Troll (klesmerke). Såpa kan kjøpes på bl.a barnas hus og Boboli. Den er kjempegod. Gni på litt såpe på flekken og skum godt (gni godt) under vann. Deretter bare legger du den i maskinen og vasker vanlig med Milo. Lykke til...

Vet forresten ikke om det går på "gammel besj", tror du må ta det med en gang før du har det i maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker vanish oxi action flekk fjerner på besje flekker før jeg putter klørne i maskinen.. fungerer både på "fersk" og tørr besj.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanish ødelegger fibrene i ullen. Sitronsåpen er så skånsom at den kan brukes på ull, men husk å ikke la ullklærne bli liggende i vann. Såpen kan kjøpes hos bl.a Siga barneklær. (De har også Boboli, som er et klesmerke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...