Gå til innhold

14 dager på "overtid" - gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm? I morgen er det 14 dager siden jeg skulle hatt mensen. (Normalt veldig regelmessig). Jeg har vært gravid og født 2 gg tidligere (2,5 år siden sist fødsel). I disse 2 ukene har jeg gått med svake mensenmurringer som kommer og går. Vært ekstra oppblåst i magen på kvelden, men ellers er den nokså flat. Innbilder meg at jeg til tiden kjenner en slags voksesmerte i brystene..., men det kan jo også bare være innbildning. Jeg tok nemlig en CB-test (midt på dagen på fredag), den viste negativt. Har opplevd v mine to tidligere sv.skap å teste neg. om jeg tester i uke 4-6. Onsdag går jeg muligens over i 7. uke om jeg skulle være gravid med 3.mann.

Vet jo at jeg bare kan ta en ny test med morgenurin, men vil ikke stresse og bli skuffet osv..

Noen andre som har eller har hatt lign.erfaring? Hvor blir det av mensen?? (Har aldri tidligere mistet den av annen grunn...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelige greier dette her... kroppen vår er jo så ustabil at :P

håper du er gravid da :-)

Skrevet

14 dager over i mårra æ åsså. har masser av tegn, men e ikke heilt pigg heller, så kan jo bare være influensa symptomer.

Skrevet

Hei!Jeg har det akkurat som deg!!Samme symptomer også!Jeg skulle hatt mens for 3 uker siden.Så har mistet håpet nå.Men i morgen skal jeg til gynekolog så det blir spennende!Jeg skrev et innlegg et par under dette "Noen som har opplevd....." så jeg mistenker at det kan være uregelmessig mens siden jeg sluttet på Proveratabletter.Men veldig mange grav.symptomer.Kanskje sv.skap utenfor livmoren???Blir bare gjetting, men hva ellers?

Skrevet

Ja disse kroppene er ikke til å bli kloke på. Jeg var tre uker over på lørdag, og fortsatt ingen tegn til mensen... Man kan jo begynne å lure. I helgen hadde jeg mange symtomer; trøtt, fryktelig irritabel, mensmurring (som jeg har hatt til og fra i tre-fire uker) småkvalm og litt stikking i puppene. Tok en gravid test på torsdag (ikke morgenurin) og den var soleklart negativ.. hmfrr! Nå skal det sies at dette er første pp etter andremann (vi prøver oss også på nr tre), og har sluttet på p-pillen så syklusen kan jo være ute å kjøre. Prøver å syke meg opp til en ny test, skulle vel tatt den med morgenurin, men her her det ikke fred å få på badet om morgenen så det blir litt vanskelig... Tror jeg skal ta en i kveld, eller ikke, vet ikke, huff er nok en pyse kanskje...

Skrevet

Litt i samme bane jeg også. Siste menstruasjon starta 1.januar og var ferdig 6. Og her sitter jeg da, med ymse symptomer som kommer og går, har testa noen negative, en positiv, men to negative igjen(derav en hos legen) etter det. Den siste testen var hos legen for en uke siden.(ikke blødd noe etter siste positive Kommer ikke tanta nå skal jeg teste igjen til lørdag. Krysser fingre, så lenge hun ikke dukker opp er det håp jenter :)

Skrevet

Hei kr8888

Så bra at du skal til gyn da, jeg har bestilt time hos legen, men det var EN MND VENTETID. At det går ann... Har hørt at sv.skap utenfor livmor er veldig skjelden, 1 av 100 eller noe, så sjansen er vel liten tror du ikke? Kanskje du er gravid, kanskje vi har en spire i magen hele gjengen, man kan jo drømme...! Lykke til hos gyn da!

Skrevet

har tatt to tester. en på ikm dagen, å en når æ va 1 uke over. tenkte at æ skulle teste igjen på onsdagen me mårra urin. men d føles ganske bortkasta. har liksom ingen tru på at æ egravid, åsså vil æ egentli ikke bli skuffet heller. åsså står d så mange plasser at d kan gå måneder før man får mensn rett etter pille slutt. men sist gang æ slutta, så fikk æ den på dag 28. så d e jo litt rart. har jo ikke brukt dæm mer enn ett år denne gangen.

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som jeg. Er også på overtid, en liten uke bare... Men problemet mitt er at jeg har hormonspiralen fortsatt i kroppen. Har hatt den nesten 4 år, hadde planer om å fjerne den i løpet av våren... Har hele tiden hatt regelmessig syklus, men nå er det litt rart. Tok test lørdag, midt på dag, Quick Response, negativ. Noen sier Clear Blue er sikrere... Men skal prøve å holde ut til lørdag før jeg ta ny test. Men er også litt redd fordi jeg ikke har fjernet spiralen, og den bør ut dersom jeg er gravid... Huff, jeg håper mensen kommer...

Skrevet

Takk for det:)Synd du må vente en hel mnd!!Går jo ikke ann!Du får be dem om å ringe deg hvis avbestilling.Jeg skal svare på dette innlegget i morgen og fortelle hvordan det gikk:)Jeg får ivertfall svar på om jeg er gravid eller ikke, for gynekologen bruker ultralyd.Jaja, hvis han ser noe da.Snakkes i morgen:)

Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid. Fikk positiv eggløsningstest, så noe må ha skjedd med hormoner eller egg.

-Jeg har vært litt småkvalm i perioder, spesielt i dag.

-Sprengfølelse i blæra

-trykk/press i underlivet

-masse luft i maven

-økt, hvit utflod

Men negative tester, senest i dag. Men noe må det være, for dette er ikke bare innbilning. Synes det høres ut som det er mange av oss, så vi må holde hverandre oppdatert (:

Skrevet

Hei igjen!Da har jeg vært hos gyn.Han sa at grunnen til at jeg ikke har hatt mens siden 26 des er at jeg ikke har hatt eggløsn.Og da går jeg rundt og er "premenstruell" hele tiden.Det er derfor jeg har hatt alle disse grav.symptomene.Og så tok han en blodprøve for å se testosteronnivået.Om det var "feil" så var nok det en av grunnene.Jeg skal derfor vente og se om mens dukker opp før jeg skal tilbake om 3 mnd.Hvis jeg ikke har fått mens eller er blitt gravid til da skal jeg på 10 dagers Proverakur og deretter Pergotime for å få eggløsning.

Jeg er 160 cm høy og veier 74 kilo og derfor skal jeg prøve å slanke vekk iverfall 5 kg!Det anbefalte han.(Jeg var 67kg før forrige sv.skap)Jeg kunne kanskje bli gravid før 3 mnd, så det var bare å prøve.Han sa jeg ikke skulle ta grav.tester for det er bare å kaste penger ut vinduet.Om jeg ble veldig kvalm skulle jeg heller ta en test:)Så sånn er det!:)Lykke til til alle dere andre også!:)

Skrevet

Har igrunn ventet på hvordan det hadde gått med deg i dag... Hmm nå hvet du iallefall hva som skjer med kroppen din og det er jo bra.

Krysser fingrene får at vi alle får det til snart.

Skrevet

Er i samme bås! Skulle hatt mensen for 8 dager siden. Har testet neg. Men har bare hatt mensen en gang etter fødsel, og vet ikke hvor stabil den er enda. Skikkelig kjipern å gå slik. Godt vi er flere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...