Gå til innhold

Hi,hi denne "dillaen" kan godt fortsette!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått 34 uker med nurket i magen og i det siste har jeg fått helt "dilla" på grønnsåpelukt!! Det holder ikke med å lukte ut fra flaska - bare når jeg vasker (utblandet med vann..) så nå går jeg å vasker "hele" tiden og fantaserer om å vakse veggene for å få den lukta inni huset. :-)

Det er også andre vaskesåper som jeg bare MÅ lukte på!!!

..det kunne vært litt praktiskt å fortsette med dette...er nemlig ingen med støv på hjernen...

Er det flere med dette i de siste uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det var jo en praktisk dille ;o)

Litt verre for min del; jeg har nemlig lyst på SAND!!! Ja, sand ja... Gjerne sand som er blandet med litt jord...

*herlige gravide kroppen*

:-S

Skrevet

he he stakkar deg da, sand ?? Hørtes ikke akkurat godt ut hihi mange rare lyster ja.. jeg for min del har litt dilla på Appelsiner, må liksom spise minst en appelsin hver dag ... ikke det dummeste det da, men har nok litt for lyst på søtsaker og.. men dilla er det vel ikke mener jeg. Flere med dilla på noe ??

Skrevet

Jeg har ikke fått dilla på noe enda.. er i uke 30.. spurte moren min hun hadde dilla på kaffegrut når hub gikk gravid med meg.. ja KAFFEGRUT asj..

Skrevet

Jeg sniffer neglelakkfjerner, sprittusj og eksos:) Kommer til å bli helt tullerusk før denne ungen kommer ut!

Og så den sinnsykt gode smaken av tannkrem-skummet som kommer når man pusser tennene! Jeg pusser og pusser og pusser!!! Liksom ikke selve tannkremen som er god, men den litt mildere smaken når den skummer:)

Skrevet

Ganske utrolig hva man kan få lyst på egentlig! Selv må jeg til enhver tid ha tilgang på steinfrie druer, helst grønne, i kjøleskapet. De må være helt kalde og de må knase masse når jeg tygger dem, supergodt!!!

I tillegg kan jeg få sinnsykt lyst på sjokolade, men det er heldigvis ikke en daglig "dille" :)

Skrevet

Gi beskjed om du går tom for steder å vaske ;-) Kunne godt tenke med å ha grønnsåpelukt i huset her også :-)

Skrevet

Jeg er 30+5, og har ikke hatt noen diller enda. Er veldig gla i frukt da, men ikke DILLA. Synes synd på deg med sand dilla og andre merkelige diller :)

Du med grønnsåpedilla må gjerne komme hjem til meg, tihi ;)

Skrevet

JAA, grønnsåpe vil jeg og ha!!! Syns det lukter kjempegodt, får liksom ikke nok!! Og så har jeg en ansiktssåpe med Tea Tree oil, den og lukter FANTASTISK!!!! Smører hele fjeset med ALT for mye såpe og sniffer inn!!!! Får nesten lyst til å spise det, men tror jeg skal holde meg til lukten, ja!! ;)

Skrevet

Jøss, jeg har det på akkurat samme måte!! Jeg har ikke hatt noen dillaer på noe spiselig i løpet av svangerskapet, men nå er jeg helt dilla på vaskemidler! Jeg må vaske hele tida, huset og klær, og lukter gjerne oppi såpeflaskene. Det er ikke bare grønnsåpe på meg da, alle slags såper. Også har jeg så lyst å vaske bilen! Drømmer om sånn nyvaska billukt, men det er jo så kaldt ute at det er ikke noe god ide. Hehe!! Merklige greier!

Skrevet

Det er jo greit å elske lukten av grønnsåpe.

Jeg var i et parkeringshus en dag, og det luktet så godt... Jeg kunne vært der hele dagen!

Skrevet

Jeg har dilla på lukten av støvsugeren!

MÅ støvsuge hver dag og opptil flere ganger. av og til lar jeg den bare stå å gå midt på stuegulvet slik at jeg bare kan sniffe inn den deilige lukten...

Er jo en del støv som kommer ut også, så det er vel ikke den sunneste dillen man kan ha (sniffe støv-lukt hehehe), men har ikke vært hybelkaniner på besøk her de siste ukene.

Kommer iallefall noe godt ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...