Gjest lille fiol Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Er det noen som har erfaring med det, jeg blødde bitte litt på rd 6 ? Takker for svar om det er noen som vet. klem
lillelilly Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Aldri opplevd det selv, men har hørt om at man kan få en liten blødning når egget fester seg. Håper det er en slik festblødning da! Lykke til
måneskinnsjenta Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Jeg fikk en festeblødning av te-skje-størrelse da jeg var gravid i sommer (dessverre aborterte jeg tidlig). Håper det er det samme hos deg også!
finetine Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Det høres helt ut som en blødning venninna mi hadde, nemlig festeblødning:o). Nå har hun to tvilling jenter på 6 uker. Der var det også en bitteliten blødning, siden ble det ikke noe mer. Krysser fingre for at det er det! Klem
Gjest lille fiol Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 takk for svar, da blir det spennende å se om det stemmer for meg også....
Mayla;) Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde akkurat det samme, og går nå i min 20. svangerskapsuke. Håper det samme gjelder deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå