Gå til innhold

alltid noe å bekymre seg for..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på UL-bildene mine og ser at mini har skikkelig utstikkernese, hehe..er det sånn at han har det når han kommer ut da, eller kan de bildene ljuge litt?? Verken jeg eller faren har sånn nese..

Må le litt å..:-) Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... Kan jo være litt med vinkel og slikt.... ellers så er det en stund igjen å vekse og forandre seg på... :)

Skrevet

Vet ikke hvor lanft du er på vei jeg, men baby får ikke kjøtt på beina før helt på slutten! Derfor ser de litt sjelettaktige ut på ul bildene. Noen ligner med på små aliens! :o) Jeg er sikker på at mini sin nese er helt perfekt!! Dessuten blir alle barn født med oppstoppernese, sånn at de kan suge pupp og puste samtidig! Fiffig ikkesant??

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det. Jeg la ogsaa merke til det med min foerste - og lurte paa det. men naa er han to og har den fineste lille nesen .. Men jeg la faktisk merke til det at naar han var foedt saa lignet han veldig paa bildet fra ul - profilen - jeg husker jeg tenkte hvor merkelig det var at man kunne kjenne han igjen fra ul bildet. Hun over har sikkert rett - man er foedt med litt oppstoppernese for at han kan puste bedre naa man ammer. hihi. Vet ikke jeg. Syns ikke du skal bekymre deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...