Gå til innhold

Hjelp! Jeg skal bli mamma...

lillemyh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så skrekkelig spennende og skummelt. Vi skulle jo ikke ha barn før om et par år vi.. Men nå sitter jeg her da, sykemeldt og jævlig. Jeg er kvalm døgnet rundt og vil helst bare sove. Det er så slitsomt! Håper jeg snart er ferdig med dette. Ikke veit jeg helt sånn ca hvor langt jeg er på vei heller. Skal på ultralyd på torsdag for å finne ut det. Blir kjempespennende! Alt er egentlig bare ganske forvirrende om dagen. Får tro jeg finner igjen meg sjøl snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var sånn jeg tenkte også i førsten. hadde nettop kjøpt hus, jeg hadde nettop fått ny jobb og alt begynte og plane ut. vi skulle pusse opp huset og gjøre det til drømme hjemmet vårt, vi skulle gifte oss i februar 2009..( skal det fortsatt da=)..), hadde endelig fått med meg kællen til å bli litt party menneske som meg, men brått en mandag etter en lang helg på fylla så var den blå streken der og en skrift som sa GRAVID!!! sjokk ja! nå er det seks uker og jeg har vært gjennom et rent helvete! og det er mildt sagt! havna på sykehus når jeg var i uke 18 for da hadde jeg ikke spist på gud vet hvor lenge og var dehydrert! mista nesten ungen og var bare dårlig! unner ingen det helvete! men nå som jeg har seks uker igjen og er kjempe dritt lei, så går jeg nå bare å drømmer om den lille gutten som snart skal komme og se verden!=)=)=)=)

Skrevet

Aldri bra å være dårlig, men det blir som regel bedre... Tenkte bare jeg skulle si at det passer ALDRI! Selv om min graviditet er planlagt, passer det jo egentlig ikke. Jeg er student, vi bor i ett soveroms leilighet, kjæresten min venter ennå på sin oppholdstillatelse (har jobb da...) osv. Man kan vente resten av livet om man venter til alt er perfekt - man må bare jobbe rundt det og ta ting som det kommer... Lykke til! Og håper du føler deg bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...