skorpion-75 Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Tirsdag for 14 dager siden var jeg på aketur med barna i barnehagen. Og før vi skulle gå tilbake måtte jeg ha en siste tur med det rompe akebrettet som var raskest(ja jeg er barnslig, og litt overivrig, hehe). Den dagen hadde det snødd og i bunnen av bakken var det en stor spiss stein, og den traff jeg selvfølgelig, i full fart. AUUU det var så vondt, jeg ble kvalm og tårene sprutet. Barna ble selvfølgelig forskrekket, for noen barn tror jo at voksne ikke gråter. Hun ene kikket på meg med store øyne og sa: "hvorfor gråter du svarte tårer"? Dro til legen med en gang for det gjorde såå vondt, legen trykket litt og sa at dette går nok over om et par dager og ga meg sykmelding og brexidol. Uken gikk og det var greit. Forrige mandag var det jobb igjen, og det ble bare værre og værre. Torsdag tok jeg kontakt med legen igjen, og vet du hva den dumme lege sekretæren sa til meg, "det blir ikke noe bedre å ta bilde altså...." Å det visste jeg ikke... men kanskje greit å sjekke hvorfor det blir værre!!! Ringer fredag og sier at jeg vil ha time på mandag(idag). Kommer til legen og så ser hun på meg, oi har du så vondt... ja tenk det har jeg!!!! Først da blir jeg sendt videre, og jammen meg er ikke halebenet brukket. Ikke rart det bare ble værre av å jobbe. Får tlf i morgen hvis de må gjøre noe mer, da eventuell operasjon. Men håper at det ikke blir det, og det er veldig sjelden at de gjør noe med det. Og toppen av kransekaka var jo at legen ikke mente det var yrkesskade....hva er liksom yrkesskade for oss som jobber i barnehage da???? Jeg var jo på jobb og akte med barna!!!! Måtte bare ha ut litt frustrasjon!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8299395-april-har-g%C3%A5tt-med-brukket-halebein-i-2-uker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Hjelpes meg! Var det hele historien!! Trodde ikke du hadde vært hos legen med en gang jeg... De burde nesten tatt bilde med en gang da. Og hvorfor det ikke skulle være yrkesskade det skjønner jeg ikke! Ei venninne blei påkjørt av en syklist da hun selv var fotgjenger og har etter det blitt arbeidsufør 20% pga stor hodeskade. Det gikk under kategorien yrkesskade fordi hun var på jobb på vei til et møte.. Og hun sitter på kontor.. Håper bare du blir helt bra igjen uten komplikasjoner. God bedring vennen klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8299395-april-har-g%C3%A5tt-med-brukket-halebein-i-2-uker/#findComment-8299509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Aj aj aj. Det hörte ikke godt ut. Men jeg ble litt irritert når jeg leste att "du blir ikke bedre av å ta bilde altså" att de kan få for seg å si slike saker. Vill du ta ett bilde så skal du få ta ett bilde, du kjenne rjo kroppen din best. Og det höres jo helt rart ut att det ikke klasses som yrkessakde da. Men god bedring i alle fall så håpe rjeg det blir bedre "når du har tatta bilde da" hehe. mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8299395-april-har-g%C3%A5tt-med-brukket-halebein-i-2-uker/#findComment-8348904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå