Gjest Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvordan bruker jeg bilder, bakgrunner, pynt osv. som er lagt ut under "Pynt til siden din"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Uten å vite det helt for sikkert, så tror jeg du må høyreklikke og 'lagre som' på data'n din. Så går du inn på edit page igjen - laster opp bilder. Da tror jeg du skal få det til... rop igjen hvis du ikke får det til, så er her sikkert noen andre som kan hjelpe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Åååja, det hørtes lurt og logisk ut =) Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Det stemmer det ja, bare lagre det på maskina di. Last opp som vanlig bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuvaSKATT Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvor er denne hjemmesiden dere snakker om?? er ny og en smule vill her inne.. tihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg kan sende deg passord hvis du vil se? Vi legger det ikke ut her:) Vil du lage egen side, så kan du få redigeringspassord også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuvaSKATT Skrevet 20. februar 2007 #7 Del Skrevet 20. februar 2007 Ja takk! gjerne det=) tror ikke jeg får til å lage noe selv men... veldig grønn når det gjelder slikt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 20. februar 2007 #8 Del Skrevet 20. februar 2007 Da sendte jeg besøkspassordet på privat melding til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuvaSKATT Skrevet 20. februar 2007 #9 Del Skrevet 20. februar 2007 kjempefin side=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #10 Del Skrevet 20. februar 2007 Du -når jeg klarer det klarer alle det ;O) Jeg er helt hjelpeløs med sånt, men det er faktisk ikke så vanskelig! Kom bli med =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå