Gå til innhold

MANGE NYE HER,SKAL VI TA EN BLI KJENT RUNDE IGJEN?

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg er 28, (snart 29) år og gift med min kjære mann på 33.

Vi bor litt sør for Stavanger.

Etter at vi kjøpte leilighet sammen for litt over to år siden bestemte vi oss for å prøve å stifte familie. Etter ett år med ustabil syklus ble det konstatert pcos hos meg, og nå etter to år siden pilleslutt er vi henvist til Hausken.

Var nylig til ny gu, der jeg visst er i grenseland for pcos (har gått ned ca 12 kg i mellomtiden), mens mannen min har få og dårlige svømmere...

Så nå setter vi vår lit til at Hausken skal gjøre mirakler, hehehe.

Drømmer om baby til 30 års dagen.. mmmmmmm :)

Fortsetter under...

Hiver meg på...selv om jeg er i pause.,.

Er 26 år, (blir 27 detta året)

samboer med en herlig tromsøværing, alder 33 år.

vi bor i Akershus, nærmere sagt Øvre Romerike...

Vi har "prøvd" uten prevantsjon siden 2001....

Ble gravide spontant i 2003 og 2004 men mista begge .(en SA og en sen MA sist)

Har ikke vært gravid siden 2004, og har i mellomtiden nå prøvd Pergotime 4 ggr og nå før jul var vi på Volvat Majorstua for vårt første prøverersforsøk. Dette gikk ikke så bra, ingen egg å hente ut faktisk...for lav dose medisiner trodde de....

Jeg har PCOS, er overvektig og går på metformin...

Har gått ned ca 10kg siste året, så er på riktig vei...

Hvis økonomien vil det, så prøver vi igjen ved påsketider i år......:)

Kommer snart igjen her som litt mer aktiv!

Hei,

Bra tiltak...

har allerede blitt 31 år....

samboer 36.

vi bor i en koselig liten sørlandsby .o)

Har prøvd i ca 4år nå, ingen av oss har barn fra før.

Er nettopp ferdig med siste ICSI på Rikshospitalet , og venter svar fra Hausken på insendt Journal.....

Har dårlig eggproduksjon, middels egg + at sambo har varierende sæd kvalitet...

Men gir IKKE opp :o)

Jente på snart 27, er gift med en skjønn mann på 37! Vi bor i Nord-Trøndelag.

jeg har en sønn på 7 og han har en sønn på 17 :-)

Men vi ønsker oss fælt barn sammen, ikke minst ønsker sønnen min seg søsken.

Vi har prøvd i 3 år, og skal nå i gang med vårt første icsi.

Lykke til alle sammen her inne, dere er fantastiske, og uten dere hadde jeg følt meg veldig alene nå :-)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hei jeg er ny her av dagen omtrent:) Jeg er 32 og har samboer på 30. Vi holder til i Trondheim. Har ikke prøvd mer enn i 14-15 måneder, men etter en exu i desember, og etter at undersøkelser fastslår at eggleder nr 2 ikke heller er optimal, er vi kommet med på ett prøveprosjekt på St Olav. Har vært på en hel del undersøkelser, og skal inn til screening om ca 14 dager. Dette gikk fryktelig fort, men vi kan jo likesågodt sette igang med en gang nå som vi fikk muligheten. Vi har vært sammen i 8 år, og det er ingen barn fra før.

Hei :)

Jeg er 36,mannen 34.

Samboere C";).

Vi er bosatt i Trondheim,og tilhører St.Olav.

Vi har vært uten prevansjon i 4 år,såkalt uforklarlig barnløse.

Sprayer nå mot 1.IVF forsøk,med uttak i uke 11.

Annonse

Hei alle!

Jeg ble 41 år i desember. Jeg har en gutt på 14 år fra før. Samboer er 35 år og uten barn.

Vi satte det hele i gang rett før jul og jeg hadde 1. IVF forsøk 11 jan. Det resulterte i graviditet men hadde SA i uke 6. Vært til UL i dag og alt ser greit ut til neste forsøk. Så nå bare venter jeg på første menstruasjon igjen etter SA 3 feb. Skal etter planen komme i mndskifte feb/mars forhåpentligvis. Så er det på an igjen....med nesespray og sprøyter antar jeg....

Bosatt i Bergen.

Tvi tvi til oss alle!!

Halloen :-)

Jeg er 30 år og mannen er 29. Vi bor fortiden i Bergen, men jeg er opprinnelig sunnmøring. Vi har prøvd siden mars 2005, ble gravid i august 2005 og mista i september'05. Ikke vært gravid siden. Vi har tatt utredningen i det private da jeg ikke har hatt noen god erfaring med det offentlige. Det at man har vært gravid fra før ser ut til å frata oss rettigheten til å bli tatt seriøst. Heldigvis har vi fått god hjelp på volvat og har nå blitt ferdig utredet. Mannen har gått på antibiotika pga for mange underutviklede sædceller og jeg spiser metfomin. Nå venter vi på å få komme til på Haukeland en gang i april/mai.

Vi har ingen barn fra før,men har en nydelig katt som er skikkelig bortskjemt på kjærlighet fra mor og far :-)

Heisann!

Jeg er 29 og han er 30. Er samboere i en liten bygd på Hedemarken. Har vært prøvere siden januar 05. Står på venteliste for ICSI på Ullevål grunnet dårlig kvalitet på sæden. Har stått på venteliste i 4 av 7-8 måneder. Håper ventetiden som er igjen går like fort som den tiden som har gått.

Hei,

Både jeg og min fantastiske samboer er 29 (blir 30 i løpet av året). Vi holder hus i Oslo, og har holdt på med prosjekt baby i 4 år nå. Vi holdt på å prøve en stund på egenhånd, men fant til slutt ut at det ikke kommer ut en eneste svømmer på naturlig måte hos sambo... Hadde 1 mislykket ICSI med TESA på Riksen i høst, og skal i gang med et nytt forsøk i Porsgrunn nå. Ingen av oss har barn fra før, og etterhvert som "alle" rundt oss får barn, kjenner vi at ønsket om egne barn blir bare større. Håper vi slipper å vente så veldig mye lenger nå...

Er utrolig glad for at jeg har funnet dette forumet. Her er det utrolig mange flotte jenter/damer, og jeg har lært utrolig mye av dere alle sammen!

Tusen takk!

Er 27 år gammel, Gift med 29 år mann.

Bor i Trondheim.

Har prøvd i snart 5 år

Ingen barn fra før. Ble gravid i fjor høst, men det endte i SA i 7 uke.

Lege finner ikke ut av annet enn at jeg har sjelden EL, har gått på PergoTime siden okt 2005.

Står på venteliste til Infertilitetsklinikken på St.Olav, fikk brev om ca 5 mnd ventetid i begynnelsen av desember. Venter spent på neste brev.

Hehe, tenkte paa det selv jeg..

Jeg er 28 og gift

Bor i utlandet

Vi har "proevd "ett aars tid, min mann hadde sterilisert seg foer han moette meg, og hadde en opersjon i fjor for aa proeve aa reversere den, men det var mislykket saa han er steril. Han har to barn fra foer, vi har ingen ;-(

Hadde en Myomectomi for noen aar siden, og frykter at en ny myom skal komme tilbake, da det er fare for at jeg ma operere ut livmoren *groess og gru*

Skal paa forsamtale I MORGEN!!!! i England, og haper virkelig alt gaar vaar vei, da jeg er saaa ufattelig klar til aa bli mamma naa...

Jeg er 28 år, gift med mann på 31.

Bor i stor blokkleilighet i Bodø,

har pus som sover i fotenden, men ingen barn fra før hverken her eller der..

Har prøvd 19pp, sprayer på 2.uken og er klar for St.olavs i uke 11 for innsetting hvis alt går som det skal. :)

Annonse

nick name Alondra,

32 aar

gift, i nesten 6 aar, mannen er nesten 37 aar

Bor i Oslo, kommer fra Mex.

har provd i nesten 3 aar

vi har ikke barn

3 missed abortion, therefore 3 utskraping, 1 spontaneus abortion, en av graviditet var tvillinger, vi har ikke problemer til aa bli gravid, faktisk vi bli gravid med en gang 4 forsok, fire graviditet men

jeg baerer en kromosom translokasjon, therefore mine fortr har dod

vi er under vaar forste PGD&IVF behandling paa Karolinska i Sverige, fikk dispensasjon

HEY!! gammel traver her inne jeg da..

Er i mitt 32 år,har samboer og ett barn

Bor i Trøndelag ,et lite kvarter unna Trondheim

Har prøvd siden 2000, diverse pergokurer,++++++++ kan ramse opp det meste.

Vi setter igang med ivf nå på torsdag,gleder oss til det.

Litt om meg selv : Er en kreativ utadvent jente, elsker å snakke(nesten for skravlesjuk hehe)

Liker turer i skog og mark,alt som har med fart og spenning som inkluderer motoriserte kjøretøy,jeg maler,tegner ,liker kreativ hobby som jeg får brukt litt av meg selv på.

Er til dels litt overtroisk,liker å tro at det fins mer i mellom himmel og jord enn en kan se.Elsker mystikk,horoskoper,tarot og er opptatt av naturmedesin/homeopati,alternativ behandling og urtemedesin.

Nå tror jeg at jeg gir meg jeg, ellers så blir vel siden her full!!!!

Koselig å bli "kjent" med dere!!!! =O)

Heisann.

Vi er begge 33 år og kommer fra Østlandet.

Har nå prøvd i 3 år uten resultater. Har hatt 2 fryseforsøk fra før og skal nå på torsdag sette inn frys nr. 3 ..Måtte det lykkes denne gangen..

Har 6 egg i fryseren og 2 nye uttak igjen..

Denne gangen prøver vi med akupunktur..tja .kanskje det er tingen.

Lykke til, til alle andre..

29 år, gift

Bor i østfold

Har en datter på 3,5 år- ble til ved hjelp av pergotime.

Tok ut spiralen nov. 05

4 Pergotime kurer

SA jan . 07

Min mann har bra sædkvalitet i følge prøven.

Alt skal være normalt på meg også.

Skal til Volvat 21.2

Eg er 30 år

Gift

Litt sør for Ålesund

Prøvd 5 år før IVF,1/2 år med IVF- 1 uttak, 2 fryseforsøk.Venter på 2. uttak,som ikkje blir før mai pga.ingen ledig kapasitet på sjukehuset. Høyrer til St. Olavs

Ingen barn

Hei!

Jeg er 29 år

Gift :-)

Bor i Oslo

Prøvd i 3 år

Massiv endo hos meg - 2 operasjoner bak meg.

Skal nå i gang med 1. IVF på Ullevål,

- starter med spray fredag førstkommende!

Har ingen barn fra før av noen av oss, og jeg har aldri vært gravid...

Både gruer og gleder meg til det vi skal igjennom,

men prøver så godt jeg kan å tenke positivt og realistisk..

Smil fra meg :)

Heisan!!!

Jeg fyller 29 i morgen!!!mannen min er også 29 og vi giftet oss 30.september 2006. Vi bor i Buskerud. Jeg har kjent hormonproblemer og manglende mens og ingen eggløsning av meg selv. Derfor visste jeg at vi ikke kunne klare å få barn på egenhånd og jeg tok kontakt med lege for 1 år siden for å få hjelp.

Nå har vi vært første gang på riksen og ble fortalt at jeg skal ta hormoner, samme som ved IVF og at vi skulle prøve på egenhånd etter eggløsningssprøyte. Det er i ihvertfall forløpig plan, så får vi se om det forandrer seg underveis. Jeg skal til røntgen av eggledere 28.feb og skal få ny timeinnkalling etter det.

Det blir en kjempespennende tid fremover og jeg har stor nytte av å lese på denne siden selv om jeg ikke er så aktiv her selv. Jeg kjenner igjen mange tanker og følelser, og lærer kjempemasse. Tusen takk alle sammen.

Vi er kjempegla i barn og har flere nevøer og nieser som vi passer av og til. Men drømmen er jo selvfølgelig å få sine egne. Ingen av oss har barn fra før av.Håper at det skjer noe positivt i 2007!!!!!

Lykke til alle sammen!!!!

Jente 25 år, gift med en snart 30 å gammel mann. Vi bor i Odalen. Pøvd i ca 2 år og det var gjennom en rutine skjekk vi fikk vite at min mann har dårlkig sædkvalitet!! Vi har ingen barn fra før men har fire herlige tanteunge, men man vil jo alltid ha sine egne.. 2 forsøk måtte til og nå får vi krysse det som krysses kan, for at jeg klarer å dra denne fisken i land!! Er veldig nervøs og det viker uvirkelig. skal på UL torsdag, da få jeg vel litt svar!!

Lykke til til dere alle!

Hei alle sammen,

Jeg er 36 år, gift med mann på 32, bor i Akershus -Ski-traktene, og vi har en IVF-jente på 1 år, og skal nå igang med søskenforsøk. Har sprayet en uke, så det blir vel egguttak/innsetting i midten av mars engang. Har vært spontant gravid mange ganger, inkl to EXU som førte til at jeg mistet begge eggledere. Var så heldig å lykkes på første IVF forsøk, så det blir spennende å se hvordan det går denne gangen!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...