Gå til innhold

MANGE NYE HER,SKAL VI TA EN BLI KJENT RUNDE IGJEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel?

gift,samboer?

Hvor bor du?

prøvd lenge?

barn fra før?

fortell litt om deg og dine :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Anette her på 26,samboer. Bor i Gudbrandsdalen.

prøvd i tre år. har ei jente fra før på 6år.

søknaden ble sendt til St.Olav i forige uke.

Samboeren her dårlig sedkvalitet..

Skrevet

Hei-hei alle nye og "gamle"

Er 29år mannen 28

har en jente på 6år

bor i hobøl

prøvd i 3år (snart)

4 insimineringsforsøk 1avbrutt

1 død i morsmage i uke 16,oppdaget på ul i uke 19....

er i gang med 1ste IVF forsøk

begynnte på spray 1.feb og ble litt utsatt fordi jeg hadde 2cyster så nå går jeg på dobbel nesespray og skal på ul på onsdag-håper alt er i orden og at vi kan fortsette!!!

Er ganske utolmodig nå.....

LYKKE TIL

Skrevet

hallo jenter...

jeg blir 24...mannen blir 30 (hurra for ham..hehe)

sambo har et barn på 10 fra før..jeg har ingen barn.

vi bor i trøndelag

har prøvd i 2 år nå.

har fått beskjed om at jeg har noen cyster på en ene eggstokken,men de skulle ikke ha noen betydning for evt å bli gravid..

sambo har fått beskjed om at svømmerne ikke er noe i form..så nå venter vi bare på å få komme inn til samtale :)

*venter og venter* hehe...

Skrevet

- 35 år

- Gift

- Bor i Oslo

- Vært prøve siden mai 2004

- Ingen barn fra før *sukk*

- Har 5 Pergokurer, 3 AIH-forsøk, 1 avbrutt IVF-forsøk og 2 mislykka ICSI-forsøk bak oss. Hååååååper det er vår tur nå...

:-)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er snart 35 (fyller 16 mars) og gubben er 38

Vi har ingen barn, hverken hver for oss eller sammen

Vi bor helt nord i nord-trøndelag og har prøvd siden november 2005. ikke så veldig lenge synes kanskje mange...

jeg tok tidlig kontakt med lege fordi jeg har så uregelmessig mens og tenkte at det faktisk kunne bli problemer med å bli gravid. Håpet jo ikke at det skulle være sånn men det er det jo.

Så problemet vårt er at jeg ikke har eggløsning.

Skal starte på primolut for å sette igang mens den 27 feb. deretter blir det spray og sprøyter før ultralyd 20 april og forhåpentligvis egguthenting og innsetting i uke 17

Skrevet

Hei! :)

Jeg e 31 år. Samboer e 36. Vi har ingen barn.

Vi bor i Trondheim og holder til på St.Olavs.

Har prøvd i litt over 3 år.

Hadde vårt første IVF forsøk rett før jul som ble negativt...og ett fryseforsøk i januar som også var negativt. Skal ha nytt fryseforsøk nå i februar. Har gått på progynova siden 12.feb., og skal på u-lyd i morgen....spennende...:-)

Klemmer fra

Skrevet

Heisann:)

Jeg er en jente på 26 år fra bergen,jeg er gift og mannen er også 26år.Vi har vært sammen i nesten tolv år nå,og når vi var rundt 21-22 begynte vi å lure på hvorfor det ikke kom noe baby til oss,og det viser seg at mannen har dårlig(lite) sæd.Så nå har vi en jente på 1 år og prøver på nummer to:)Men det ble uttsatt pga manglende el...Vi venter på ny blødning nå,og da skal jeg gå på progynova.Og håper det hjelper:)

Vil ønske alle sammen masse lykke til:))

Skrevet

Hei :-)

Jeg og sambo er begge 30 år, og vi bor i Oslo.

Har prøvd i 2 1/2 år. Ingen barn fra før:(

Har vært gjennom 3 pergokurer, HSG og lap(fjernet litt endo)

Står på venteliste til IVF på Riksen, skal på forsamtale denne uka:-)

Hvis det er lenge til vi får starte opp, vurderer vi et forsøk hos Aleris!

Skrevet

32 år, mannen 34.

Gift.

Bor i Østfold, Moss

Prøvd i ca.5 år (uten å stesse med det de 3 første), det siste året med IVF.

Ingen barn fra før.

1 MA, 1 kjemisk graviditet og 2 negative

Skrevet

Vi er begge 32 år.

Ingen barn

Bor i Trondheim

Jeg har tette eggledere.

Vi har prøvd aktivt i 1 1/2 år, satt rett på IVF da ett tidligere svangerskap fast i egglederen.

1 ivf forsøk nå, skal teste på onsdag...

Gjest lille fiol
Skrevet

39 år

gift 13 år i Spania

jeg har ingen barn, min jevngamle mann har ett

prøvd 3 år

3 misslykka forsøk i fjor

Har nå vært på Ciconia Dannmark etter god anbefaling og hjelp fra HMS og lillemor1

er på rd 7

noe av det beste i livet mitt:å bo i spania (norge er også bra)

Skrevet

Er 30 år og gift.

Bor i Sverige/USA.

Prövd i over 4 år.

Ja,har barn rfa för,men med annen mann.

Skal på egguttak imorgen. Vårt förste IVF forsök.Utrolig spennende :)

Skrevet

- 34 (blir 35 senere i år)

- samboer (36)

- Bærum

- prøvd siden august 2004

- ingen barn fra før

- er i gang med 3. ivf, håper vi lykkes nå!

Skrevet

Heisan!

Er 34 somre, og mannen min er 35.

Vi bor i Haugesund.

Vi har ei skjønn jente på 3 år. Vi strevde i nesten 1,5 år før vi ble gravid med henne uten hjelp :-)

Etter dette har vi hatt 2 SA og 1 MA. Blir ikke lett gravid - og når jeg blir det så blir det dessverre dårlig utfall.....

Legene finner ikke noe galt med hverken meg eller min mann, så nå er vi spent med vårt første IVF :-)

Skrevet

-32 år. Samboer 37 år.

-Trondheim

-3 år

-Ingen barn fra før. Hatt 2 IVF ved St. Olav. Var til samtale før tredje IVF idag. De sa da at de tror grunnen til barnløshet er dårlig eggkvalitet hos meg. Eggene mine er lite levedyktig. Tok ut 11 egg første gangen og 16 egg andre gangen men bare 2 egg overlevde befruktningen begge gangene men ble ikke gravid.

Skrevet

Jeg er 29 år og gift, mannen er 36.

Holder til i Oslo.

Har vært prøver siden mars 2005, aldri vært gravid, mannen har heller ingen barn. Mannen har dårlige svømmere, søknad til Ullevål ble sendt i desember. Skal til samtale 21.02.

Skrevet

Æ e ei jente på 26 år fra Finnmark, samboern min e 30 år.

Vi har prøvd å bli gravide i ca 3,5 år nå, og er i gang med ICSI ved IVF-avd i Tromsø.

Syns livet e herlig, men kjenner et veldig stort savn etter barn.

Skal ha innsetting i neste uke(forhåpentligvis, da det ikke ble slik ved forrige forsøk), og plutselig så er vi gravide:)

Skrevet

Jeg er 23år og gift.

Vi bor i Ålesund og har et barn sammen som strax blir 7.

Vi har ikke brukt prev på 6år nå. Vært aktive prøvere med skjema, hormoner og det hele i drøye 4år nå.

Ble gravid ved første ivf i mai, men hadde en SA i 6-7 uke.

Har hatt 3 fryseforsøk nå i høst. Uten å lykkes.

Ble spontant gravid i juletider. Fikk positiv test etter at jeg hadde fullført en kur med primolutt. Var skikkelig frustrert og lei - var så sikker på at ikke noe skulle funke på den håpløse kroppen min.

Nå er jeg i 9.uke og livredd for å miste. Tenker på det hver dag. Lever det enda, går det bra, blør jeg nå er tanker som går igjen.....

Fikk se hjerte slå for 2uker siden, noe som føles som en hel evighet. Mye kan skje på den tiden.

Jeg synest alle årene med prøving, håp, tro, drømmer, håpløshet, skuffelser etter skuffelser har gjort meg til et bedre medmennesker. Det har hvertfall åpnet øynene mine. Hver gang jeg får sårende kommentarer fra andre som ikke har vært her og ikke vet hva de snakker om - tenker jeg på alle de gangene jeg har vært eller vil komme inn i situasjoner jeg selv ikke har opplevd og har erfaring fra. Jeg skal hvertfall tenke meg om 2 ganger før jeg kommenterer andres livssituasjon og valg!

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde vært de årene her foruten, slik at jeg kunne vært like naiv til det å være gravid somfor 7år siden. Da var det en selvfølge at alt gjekk bra! Tenkte ikke på farene hverken ved sene blødninger eller mangel på fostervann..... Takk & lov så gjekk alt bra den gangen og vi har ei flott jente nå :)

Skrevet

Jeg er 25 år gammel og er samboer med en fantastisk mann på 27 år. Vi bor i et gammelt nyrestaurert hus ved sjøen på Vestlandet en vei:) En liten plass hvor alle kjenner alle og vil helst ikke bli gjenkjent:) Jeg sluttet på pillen i juni 2003 og har ca 5 pergokurer bak oss før vi nå endelig er i gang med vårt første Ivf forsøk på Haukeland. Skal teste 1 mars om det blir suksess! :) Vi har en skjønn liten pus som akkurat i dette øyeblikk går og sirkulerer rundt beina mine og antagelgvis vil ut:) Ellers så er jeg en glad jente som gleder meg veldig til den dagen jeg endelig er blitt mamma! :) Håper sånn det blir i 2007! :) Vi er forresten uforklarlig barnløse! Synes det er veldig spennende å følge alle sine historier her inne på forumet og blir kjempglad hver gang noen her inne lykkes! Satser på at enda fler av oss lykkes i nærmeste fremtid!

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg er 33 år og mannen er 32.

Samboere i snart 7 år.

Bor i København

Prøvd aktivt i 4 år uten hell.

Etter 6 hormonkurer, 4 icsi, 2 negative tester, 2 ma i uke 11 håper vi nå at det eneste egget vi har fått på frys overlever optiningen og at det endelig lykkes!

Skrevet

Heisann :-)

Er snart 39 år, samboer er 34.

Diskuterte å få ungar då eg skulle ta vekk ein syste på eggstokk i sept. 06. Viste seg at begge eggledarane var ødelagte og måtte fjernas.. Flaks, for den eine var sprekkferdig i betennelse uten at eg hadde merka noe..

Samtale i november 2006, første forsøk feb. 07.

Så et misslykka og skal til med fryseforsøk i normal syklus no. Har 5 egg på frys.

Så "ny" i gamet, og håper detta skal gå :-)

Lykke til alle sammen! Tvi tvi :-)

Skrevet

Jeg er ( som regel ei sprudlene jente ) på 23 år, som bor sammens med verdens snilleste forlovede:)

Vi flyttet inn i vårt første hus etter å ha solgt leiligheten vår i oktober i fjor i Bodø.

3 jan i år var det 4 år siden jeg sluttet på p-pillen, men ingen ting har skjedd enda, så i fjor sommer fikk vi beskjeden om at mannen har for lite svømmere.

jeg mangler litt progesteron og østrogen i kroppen selv, å for tiden pakker jeg på meg og sambo en masse vitaminer.

Vi prøver for første gang pergo kur, å er ferdi med 1 kur. har da 2 til framfor oss så fremst det ikke nå klaffer på første forsøk.

Sammen så har vi en liten hund som vi kjøpte i fjor, hadde en nydelig pus, men han forsvant 1 uke før vi flyttet.

Men gleder meg veldig til jeg har en liten baby i mine armer som jeg vet er min:)

håper dette året blir vårt:)

LYKKE TIL DERE ANDRE OG:)

klem

Skrevet

jeg er 24, mannen er 26

jeg har pcos, og har slitt lenge med å få eggløsning, så nå er vi endelig i gang.

vært med di denne karusellen 1 år nå!

har et mislykket ivf,

ruger på dag 13 på vårt 1.frys nå!

skal teste i morgen..... :/

vi har ingen barn fra før.:(

bor i fredrikstad, og holder til i porsgrunn!

Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 26 år som er gift, bor i Tromsø og har en sønn på 4 år fra før. Vi har prøvd å få et søsken til sønnen vår i 2 år nå! Skal bruke frossen sæd som ligger i Trondheim og venter på oss. Forventet egguthenting og innsetting i neste uke. Er superspent! Noe aldeles grusomt klar for et barn til nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...