MyLittlePrincess Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Huff.... Mye å velge i her.... Venter barn 1.juli!!! :) Vårt første... Veldig usikker på hvilken vogn vi skal kjøpe da.... Er blitt rådet til å kjøpe quinny pga stabilitet, men har jo ingen erfaring jeg da... Vil ha ei vogn som er lett å trille, både på kjøpesenter og i marka, men med dreibart, låsbart forhjul, som kan brukes med bag i begynnelsen som er vendt mot meg, og med sportsdel når jenta blir litt eldre... Noen med gode råd og erfaringer??? Har tenkt på quinny, oth, tfk, easy-walker m.fl.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 quinny er vel den som er mest kjent her for å være ustabil... Jeg har TFK jogster twist og er kjempefornøyd.Den har stoor bag også i forhold til quinny.Eneste ulempen er at sportsdelen kun er fremovervendt,men ikke vært noe problem her. Blir liten sammenlagt,men en av de største i sittedelen.Er stødig og god,selv om den er smal mellom hjulene.Kommer frem i butikker ol.Det vet jeg også mange quinny eiere har klaget på.At de er brede. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 en mor har laget en sammenligning av to vogner, se http://www.danielsbok.com/comfortvsoth.php
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Ville ikke valgt Quinny, den tipper lett, er ikke særlig lun og bagen er liten. Du trenger en stor bag siden du får sommerbarn og sikkert vil bruke bag over vinteren? Hva med teutonia spirit s3 med duobag? Den er vendbar. Har selv OTH, kjempefornøyd, men bagen er mindre enn på teutonia og vogna er ikke vendbar. Ville ikke hatt barn under 1 år vendt fra meg, men det er meg.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 TFK og Easy Walker Sky er vogner som har store og gode bager og sittedelen er lang... Jeg hadde sønnen min i framovervendt vogn fra han var 6 mnd, og det gikk veldig fint... Men i bagen til disse vognene kan nok barnet ligge til det er over 6 mnd... Kommer litt ann på når på året det er født! Teutonia sin er også veldig fin, ja! Da kan du snu hele sittedelen...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 jeg har quinny 3xl og er kjempe fornøyd..men jeg har aldri hatt den med bagg i, da hade jeg en brio kombi. men venninna mi kjøpte seg en quinny med bagg, og hun klarte bare ikke å bruke den..hun stortives med vognen uten bagg. anbefaler deg en annen vogn, ihvertfall når den lille skal ligge i bagg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå