Gå til innhold

Kvalme i 3. trim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å være kvalm i 3. trimester? Det var jeg ikke forrige gang, og når jeg spør andre, sier de at det har de aldri hørt om.

Kvalmen forsvant i 3. måned, men nå i 9. måned har den kommet tilbake for fullt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også fått kvalmen tilbake.. Ikke helt på samme måte som i begynnelsen, men er ofte kvalm etter at jeg har spist.. Spurte legen, og han sa at det er nok fordi babyen nå tar så stor plass.. Den trykker nok litt på magesekken..

Skrevet

Her har den kommet tilbake...samme skjedde forrige gang.

Morgenkvalme og spyr før frokost...ikke kult

Skrevet

Jeg er også kvalm, spesiellt på morgenen. har ikke vært kvalm før i svangerskapet, syns det er litt rart at det skal komme nå??

Skrevet

så jævlig å!!! Har slitt i hele dag, ingen stilling som er god, hverken å sitte eller ligge.... Begynte i går og har bare blitt verre og verre.. R 33+5, men jeg har ikke lyst til at det skal være sånn som dette, for dette er skikkelig ubehagelig!! Snufs..... syns litt synd på meg selv nå...

Skrevet

Stakkar deg.. jeg har det ikke så jævlig. :) håper for deg at morgendagen bli bedre!!!

Skrevet

Eg har også vore kvalm no i 3. trimester. Mest om morgonen. Spyr ikkje men må ta det veldig med ro og greier berre få ned ein halv kopp med kaffi..... Har hatt det slik i nokon veker. Heldigvis gjer det seg litt i løpet av dagen, verst om morgonen, men absolutt ikkje noko kjekt.

Skrevet

Her har også kvalmen kommet tilbake, i uke 34. Husker det godt fra forrige gang også. Tror egentlig det er ganske normalt, når magen er stor, liten plass til mat osv.

Hos meg er det verst om kvelden, da er jeg trøtt + oppblåst og uggen :0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...