Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 er ingen på slankedebatten, så prøver meg litt fram her,.. Reduxin, noen som har erafaring med det? Kan man ta det når man ammer??? Eller er det noen som vil anbefale noe annet?? Takker og bukker for svar jeg får...
A.C.G. Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Ville ikke anbefale deg til å ta Reduxin hverken i svangerskapet eller når du ammer, vent itl etter på eller snakk med fastlegen din før du begynner..
riho1 Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Anbefaler ikke å ta slikt under amming! Jeg har endel som skal av selv, og har bestemt meg for å ta et skikkelig tak etter babyen er ute. Men samtidig må en tenke på at melkeproduksjonen skal holdes oppe. Jeg har fra tidligere kjempegod erfaring med Ingers rugbrød! Mange sier til meg at de ikke tåler dette brødet, blir skikkelig dårlig i magen, men det er fordi det sammen med vann renser tarmene, setter fart på dem. Spiser dette brødet sammen med magert pålegg, sunn middag, mye vann og det aller viktigste spise hver tredje time. Med 4 hovedmåltider. Ofte kan det være nok med 1 brødskive til hvert måltid, men fra starten må en kanskje ha 2. Skal også begynne med fysioterapauten jeg går hos 4-6 uker etter fødsel for å trene meg opp i en barselgruppe. Dette er mulig noe du kan fra før, men det er noe jeg anbefaler. Da klusser en ikke med egen kropp og slike tabletter, selv om det er fristende. En må også spise sunt med disse tablettene. Husker ikke om det var de som skilte ut fett fra maten, noe som fører til diare om du spiser for mye fett, eller om det er de som tar fra en appetitten eller gir metthetsfølelse. Håper det har vært litt til hjelp! Lykke til med småttis og et lettere liv! mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå