Gå til innhold

gravid igjen etter SA oppfølging av legen?

Anbefalte innlegg

Hadde ein SA for 4 mnd. Og er nå gravid igjen og lurer på om det er vanligt å komme tidligere til eller du ikkje kommer til før det som er vanligt som er i uke 12?

Fikk time i uke 13 eg når eg ringte i dag.. og det er ikkje før etter påske..

Fortsetter under...

hei..

jeg hadde en sa 11 januar og er gravid igjen, nei det er ikke det, en sa er veldig vanlig å er ikke til oppfølgning, uten at du har mistst masse tidligere da;)

jeg snakket med jm hun sa jeg skulle kontakte legen når jeg var mellom 9-11 uker på vei=)

lykke til..

Jeg har hatt en MA tidligere i forje svangerskap og jeg er blitt tatt veldig godt "vare på". Jeg er i uke 9 nå og har vert hos lege to ganger og en gang på ul. Da jeg var på ul (i uke 7) fikk jeg dessuten beskjed om at dersom jeg var engstelig måtte jeg ringe så skulle jeg kjapt få ny ul - uten å kontakte faslege først. :) Skal også til ny legetime neste uke. Jeg har også en venninne som mistet en gang, og neste gang fikk hun ekstra oppfølging, uten problem. Jeg mener at dersom man er veldig bekymret så burde man komme til, uansett om man har mistet før eller ikke, men kanskje spesiellt dersom man har mistet. Hvis du absolut ønsker å komme til tidligere så hadde jeg mast til jeg fikk det! Samtidig er det egentlig ikke så mye legen gjør før man er 12 uker på vei da... Men jeg har i allefall blitt mye roligere etter at jeg har vert hos lege og fått beskjed om at alt virker kjempe fint og normalt. Bare det å få luftet tankene og svar på det man evt skulle lure på hjelper veldig mener jeg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...