Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vår herlige "icsi"- gullgutt ble født 15 februar, og nå har vi kommet hjem og det er så koselig!

Ikke gi opp jenter! For oss klaffet det på tredje forsøk og her er vi lykkeligere enn noensinne- etter alt det strevet dere nå går igjennom. Men det gikk:)

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

Hei Tine!

Gratulerer som foreldre. Det blir mange koslige stunder for dere.

I morgen skal de sette inn befruktet egg på meg(ICSI).

Det blir enten 1 eller 2 egg. Vi er 35 år begge to, så de skulle se ann kvaliteten. Det ligger 4 befruktede egg(de tok ut egg sist lørdag) å venter på oss i Porsgrunn.

Vi er spente, det er første gangen vår.

Vi krysser fingrene for at dette går bra.

Lykke til!

Åååh så innmari koselig å høre! GRATULERER! Jeg blir så glad av sånne innlegg som sprer håp til oss andre som strever her inne. Kan jeg få spørre om hvor dere har fått behandling? Og - har du tatt akupunktur i tillegg?

Ååååå så hyggelig å høre - GRATULERER med gutten! Spesielt hyggelig er det å høre at dere lykkes på 3. forsøk, for vi skal selv ha 3. forsøk (uttak) i morgen...

Lykke til videre, kos deg som mamma:-)

Klem

Annonse

hei dere!

takk for gratulasjoner:)

til måneskinnsjenta: vi tok behandling på sykehuset i haugesund.

jeg tok akupunktur ca. en gang i uka i slutten - rundt 5 ganger tror jeg. jeg spiste også bidronninggeletabletter (helsekost) , og multivitaminer. og prøvde å trene mye- hold deg i god form:)

lykke lykke til alle sammen.

GRATTIA SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elsker å lese slike innlegg, vi skal gjennom ICSI nå før sommeren(forhåpentligvis), og jeg får SÅ mye håp når jeg leser innlegge ditt!!!!!

TUSEN TAKK!!!

Kos deg/dere masse!!!!!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...