Gå til innhold

Til min hemmelige venn :)


Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselig brev, fin sommerlig drakt til Victoria, og de søte lysene til mor. :) Jeg gleder meg virkelig til gradestokken viser 20 + !!

 

Til tross for få hint har jeg en følelse om at jeg har fått pakke fra Ingunn24 og Sanna...

 

Stemmer det??! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaha...du tror det...vel...riktig!!! fikk jo en del hint da...siden jeg skreiv på so forbarska nynorsk...og nå på hjemmesiden skriver jeg sogn og fjordane...hehe!! BUSTED!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg gjettet riktig!! =)

 

Nå som jeg helt sikkert vet at pakken var fra deg må jeg takke en gang til: Tusen takk! :)

 

Må innrømme at jeg ikke helt sikkert vet hvordan man snakker i Sogn og Fjordane, men jeg hadde bare 3 navn igjen på lista mi, og siden du skrev at du ikke skulle på landstreffet tippet jeg det var deg....mente å ha sett deg skrive det samme her inne.

 

I dag har vært en tulledag for oss. Vi skulle egentlig på besøk til en venninne, men V våknet ikke før elleve og i tillegg var det -12,5 ute. Etter mye frem og tilbake er besøket utsatt til i morgen og vi er fortsatt inne. =) Jaja, like greit når det er så kaldt ute, men både jeg og snuppa er litt rastløse merker jeg....

 

Håper det blir litt mildere ute snart. Jeg synes det er en liten evighet siden vi fikk trillet en ordentlig tur og snart begynner jeg å jobbe igjen (10. april). Så derfor håper jeg på mildvær og lange trilleturer den siste tiden frem til jobben igjen kaller.

 

Ha en fortsatt fin dag både du og alle andre juli-dibbere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Kjekt å se dere på hjemmesia...føler en blir bedre "kjent" da!!

Ja er kjedelig å måtte sitte hjemme hele tiden...jeg er dritlei av å være inne...andre uka nå..men i mårå SKAL eg på treff, basta bom, sanna får bare snørre og hoste...for ser ikke ut til at det forsvinner med det første!!

jeg bor ved fjorden, så vi hadde minus 5 i dag tidlig, og det er KALDT her...hehe, så jommen er det forskjellig fra øst-vest!

 

snakkes...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...