Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Idag fikk jeg TR, kom uanmeldt på IKM-dagen Hadde stor forhåpninger da dette var første måned på Pergo og alt. Snufs snufs, nå er det bare å løfte hodet og se fremover...
Mira* Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Så synd at det ikke gikk nå. Ikke mist motet. Det kan ta tid men den pergoen også. Vet at det er forfedelig å vente. Det blir nok din tur snart! Jeg for min del har holdt meg litt borte fra bim. Venter på at jeg skal bli ferdig med å psyke meg opp til å ta de sprøytene. Skulle egentlig begynt for fire uker siden, og da hadde jeg kanskje vært gravid nå. Uff, vet virkelig ikke hvorfor jeg ikke gjør det. Resepten ligger og venter og det er bare å begynne, men har liksom et lite håp om at det skal gå av seg selv, noe det sikkert aldri gjør.... Men i løpet av dette året skal vi klare det begge to, det er jeg overbevist om!!! Stor klem fra meg.
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei Mira Så hyggelig å høre fra deg igjen! Jeg har lurt veldig på hvordan det går med deg, og tenkte meg at du hadde tatt deg en pause herfra... klokt jeg blir nesten litt flau når jeg svarer deg så raskt her inne, skulle ikke tro jeg gjorde noe annet en å surfe på BIM, men jeg jobber så mye på pc'n så det er vanskelig å ikke kikke innom her Jeg skjønner godt at du har litt sperre med å starte med sprøytene, jeg hadde også litt betenkelighter med første Pergo-kur denne måneden, men det gikk helt bra, nesten ingen bivirkninger... så ofte går det bedre enn forventet..heldigvis.. J Da jeg ble gravid første gang for ett år siden ante jeg ikke hva BIM var, ikke visste jeg noe særlig om eggløsningstester, EL-slim og temperaturmålig. Nå har jeg blitt ekspert, men dessverre har jeg nok blitt litt for opphengt i alt, men jeg klarer liksom ikke å la være heller. Har så vannvittig lyst på barn Jeg er enig med deg om at 2007 skal bli et fruktbart år for oss begge! Stoooor klem fra meg og jeg venter i spenning på å høre hvordan det går med deg fremover.
Mira* Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Hvorfor skulle du være flau over å svare så fort?Jeg har sittet og ventet på svar jeg... Nå har jeg faktisk alle slags graviditetssymtomer igjen. Det er 5 uker siden SA og gravitesten var negativ i dag, men tenk om jeg skulle være gravid nå likevel??? Er så spent. Skal teste i morgen. Hvis ikke blir det sprøyter! Hvor bor du forresten og hvor gammel er du? Jeg bor i Stavanger og nærmer meg 30. Mannen min feiret 30 års dag i helga. Målet er å bli gravid igjen før jeg blir 30, eller 31, eller... KLEM
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2007 Så hyggelig at du ventet på svar Herrregud så spennende!!! Har lest om flere her inne som har blitt gravide med en gang igen med en gang etter SA, så du kan absolutt være gravid Mira. Jeg skal krysse fingrene for deg... Jeg er 32 og bor i Oslo, mannen min er 41, så vi er godt voksne Gleder meg til å høre fra deg igjen angående testen LYKKE TIL Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå