Gå til innhold

Dilemma:håper noen kan hjelpe! (samme som bli gravid) :)

Anbefalte innlegg

Her er saken:

Vi har prøvd å bli gravide i snart 10 mnd, det er ikke noe galt med meg botsett fra at kroppen er litt koko etter pilleslutt (har fått primolut for å renske opp) Får mest sannsynlig ikke eggløsning før etter kuren som er på 3mnd

så, skal jeg:

a) sette prøving på vent (til høsten) for å begynne på skolen og få en "ny" start?

B) fortsette i en jobb og "trå vannet" mens jeg venter på å bli gravid?

Må legge til at vi har gitt litt opp (har innsett at det tar lang tid for oss)og at jeg føler sterkt press fra familien om å starte utdanning nå (er snart 22, utd på 3år) og økonomisk har ikke perm.penger så mye å si

Håper på mange svar da jeg er litt rådvill og har veldig lyst på baby

Klem

Fortsetter under...

Hei Bia! :)

Jeg svarte deg på Bli Gravid! :)

Det kommer aldri noe godt av å bare trå vannet. Min filosofi er at man ikke skal slutte å leve når man får barn, men få barn mens man lever. :) D.v.s. at jeg synes du skal planlegge som om dere ikke prøver, og heller få barn etterhvert som det passer med dine framtidsdrømmer. :) Jeg ville studert!

Du må definitivt begynne å studere, i alle fall hvis det er det du har lyst til :) Ikke gå å vente, jeg tror det er det verste du kan gjøre. Det er selvfølgelig lettere sagt enn gjort å ikke tenke på å prøve å bli gravid, men å planlegge andre ting i livet er helt sikkert sunt med tanke på det.

Lykke til!

Takk for svar! Regner med at det blir studier, så får vi se om vi klarer å vente lenger enn til høsten med å prøve da ;)

*bubbs*: svar på spørsmål fra det andre svaret ditt: skal bli førskolelærer og har hørt de har ganske korte dager på HIO så det blir ikke noe problem å kombinere :)

Får henge litt her jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...