Gå til innhold

Mage !


British 06.10.07 og 23.11.09

Anbefalte innlegg

Noen som virkelig begynner å få mage ? Jeg er 7+6 i dag og jeg har store problemer med å skjule det...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Er 10+3 og har allerede måttet flytte inn i mammabukser. Selv sambo sine ble for trange i livet.. Har en gutt på fem fra før, så det er nok kanskje derfor....Hyggelig, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+6 på vei bare å problemer med å skjule d???:D uæ..Er det ikke luft da, som gjør magen så stor.. Jeg er i 12.uke nå å det vises pittelitt... sjønner det er ulikt for alle da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e itj luft nei ! hadd det te å begynn med men no e det bra. så det e nok nå anna som begynne å kjæm fram ja !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 12 uke... (11+6) i dag .. synes vel ikke så mye :)

Men jeg merker at magen begynner å komme på plass... Vekta står på det samme enda, men bukselinja er blitt strammere.

 

Men tviler på mannen i gata kan se at det er baby på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min vokser også.. men det må da bare være luft. er jo bare 6 uker på vei.. men det er sånn at folk kan begynne å lure.. litt kjedelig det da allerede nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det MÅ være luft og at kroppen binder væske for livmoren har jo ikke engang kommet opp av bekkenet i uke 7. Det skjer ikke før cirka uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ni uker på vei, og magen er meget vanskelig å skjule. Har en gutt på to og et halvt år, og det er nok medvirkende årsak til at det synes så godt. når jeg gikk gravid med han, synte det ikke før 4 mnd. hatt en SA i mellomtiden, men da viste det heller ikke så raskt.. Godt å høre at det er andre som har problem med å skjule det. Føler meg kvapsete og tykk, og føler at jeg ikke burde ha mage så tidli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er elleve uker naa, og de siste dagene har det blitt ganske tydelig faktisk.. siden jeg har gaatt ned noen kilo fordi jeg har vaert saa kvalm saa syns det litt bedre rundt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...