Gå til innhold

Har vært på UL i dag...


*FLoRinA* Har født!!!!

Anbefalte innlegg

Innvendig UL.. Den viste at jeg fortsatt er gravid selv om jeg har hatt blødninger i 2 dager.. Tok HCG blod prøver..krysser fingrene for at den lille der inne klarer seg.....

 

Nå vil jeg bare slutte å blø å begynne å glede meg over den lille i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre! Jeg har hatt blødninger siste uken nå og skal til UL i morgen. Godt å høre at det kan gå fint selv om man blør!

Har lest en plass at det er mye mindre sjanse for å abortere når man har sett hjertet slå. Så kanskje du kan puste litt lettere nå:)

 

lykke til videre, håper du slutter å blø snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke se hjertet slå da.. hun så ikke noe mer enn at jeg er gravid... Hun kunne ikke se noe.... Var for tidlig. trodde jeg var i uke 6 nå..men hun mente jeg kunne knapt være 5.. så derfor fikk vi ikke sett noe...:-( men det er håp.. det sa hun i allfall.. Siden jeg hadde blødd i 2 dager og det likevel fantes noe der inne:-)

 

Hun sa at folk til og med kan ha mensen når en er gravid og alt kan gå bra.. Så jeg satser på at dette skal gå fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du nok satse på det. Fikk ikke helt med meg hvor langt du hadde komt, jeg:)

 

Har hørt at så mange som 25 % har blødninger i sv.skapet uten at det påvirker barnet. Så vi får trøste oss med det!

 

Fikk du time til kontroll om noen uker igjen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ Jeg har det akkurat som dere. Har blødd til og fra siden onsdag nå. Får ikke svar på blodprøvene før i morgen(kanskje) og skal på ul på i morgen eller fredag. Blir rett å slett GAAAAAAL av å ikke vite noe jeg. superstressa. Er jeg gravid eller er jeg ikke det lenger liksom....blæh.er i uke 7.5 nå (ifølge legen min) er 8.4 ifølge Bim. Håper de kan se noe så tidlig jeg da. Lykke til til dere :) :) Vi får krysse fingrene våres hele gjengen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. vi får krysse fingrene.. jeg prøver å tenke positivt..og forteller hele tiden den inni magen min at h*n er etterlengtet og svært velkommen... hehe.. må liksom gjøre noe føler jeg.. får svar på Hcg i morgen.. er veldig spent.. skal ta nye prøver om 3 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...