Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 i dag har jeg en forferdelig dag... det begynte egentlig med da jeg og sambo akkuratt var blitt sammen, for fem år siden (så fort tiden går!) han var utro andre uka vi var sammen, mens jeg var på ferie, dette fikk jeg vite av den personen han var utro med. utro, som i kyss osv, ikke sex. jeg ga han en sjangs til, hadde vert på knærne etter han 3 år før vi endelig ble kjærester...så kunne ikke gi slipp med engang jeg hadde fått han... det tok meg nesten to år å kunne stole på han etter dette. da vi endelig hadde komt over dette, så klarte han å gjøre det igjen, det samme skjedde, bare at det var en annen person han var utro med.. jeg eksploderte ! han fortelte det til meg selv denne gangen... jeg klarte ikke gi slipp denne gangen heller... var fortsatt på knærne... dette er 3 år siden i år, bortsett fra at han har kysset to andre jenter i en slags teit lek en gang, så er det ikke skjedd noe mer enn dette.... så vidt jeg vet... og jeg tror jeg vet det aller meste, vi er alltid ute sammen, ikke hver for oss. alt han har gjort har skjedd i beruset tilstand, han er ikke den typen når han er edru... langt i fra.. men, nå når jeg er gravid er jeg blitt hysterisk, jeg tror han skal gjøre både ditt og datt... forrige helg var vi ute,JEG var selvfølgelig ikke full, men ble med fordi jeg syns det er nitrist å sitte hjemme alene.. han var full, danset med ei jeg absolutt ikke liker, de flørtet faktisk veldig, jeg hadde lyst å legge meg ned å grine der og da! men så var det rolig sang, og da ville han danse med meg, da var det bra igjen... til i dag... nå er jeg hysterisk igjen... livredd for at han ikke elsker meg lenger og at han skal vere forelsket i hu han dansa med.. kall meg gjerne dum og naiv... jeg vil heller vere det, enn å ha rett... uff... syyyyte innlegg.. jeg tør ikke ta det opp med han engang... what to do!!? det spiser meg innenfra og ut å gå å tenke på dette..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 hadde det slik i det første svangerskapet mitt. Trodde typen min var utro med besteveninnen min,jeg ble helt paranoid.luktet på klærne hans og sjekket mobilen hans osv. han har aldrig vert utro men med alle de hormonene vi gravide har,kan vi jo lure.Ta dette opp med han,er mamma lei og trist er babyen lei og trist. bedre og vite sannheten enn og gå og lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå