Gå til innhold

hvor ofte går dere på do om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 37+4. går hver time på do... d er så slitsomt og ikkje få den "gode" søvnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-4 ganger hver natt... og det har jeg gjort fra uke 6..... begynner å bli litt lei nå...

Skrevet

Er vel mellom 3 og 5 ganger pr natt ja. Ganske slitsomt. Vært slik hele svangerskapet.

Skrevet

1 gang om natten. Begynte for få uker siden. Er i uke 40 nå.

Skrevet

Hver 2-3.time...

Det er gørr! Er 33+6

Skrevet

heldig du er.. hadde en rolig natt i natt.. var opp 9gang..

Skrevet

Har hatt en dotur per natt en del mnd nå, men i natt var jeg på do 5 ganger.. *Sukk*

Er i uke 35 nå, så kanskje det er standaren frem til termin som er satt nå...:/

Skrevet

Er i uke 39 - våkner og må opp og tisse 2-3 ganger i løpet av natta..

Skrevet

er 38+6 uker på vei å heldigvis så slipper jeg do besøk om natta =)

Skrevet

tja..si det..

er vel mellom 4-6 ganger kan jeg tenke mg..

på det verste..

Skrevet

Urhg Urgh....

Jeg er i uke 36, og er oppe ca 5- 7 ganger.. ER bare så sinnsykt lei altså... Det som er mest irriterende er at det kommer bare max 2 dråper hver gang ... uggggg.... :(

MEn er ikke *SÅ lenge igjen nå heldigvis....

Skrevet

Er i uke 35, 3 ganger pr natt, syntes det er skikkelig kjipt, å ikke sove en hel natt, Men når jeg ser andre her, skal jeg vel ikke klage... Kroppen forbereder seg vel til "våke netter" og tenker jeg....

Skrevet

2-6 ganger. Klarer heldigvis å gjøre det i halvsøvne nå.

I begynnelsen lå jeg våken en halvtime etter på.

Skrevet

varierer fra natt til natt. Er i uke 30 nå, max 4 og noen ganger klarer jeg hele natta.. (Fra 23-06.). men i natt var jeg 2 ganger

Skrevet

jeg er 37 uker på vei.. går ikke på do om natta enda jeg:) Må gå ned en etasje for å tisse, så har klart å holde meg til nå;) Men nå er snart badet oppe ferdig, så jeg begynner vel da tenker jeg... he he he

Skrevet

kommer helt ann på...Spørs åsså kor flink æ e å begrens drikkinga før æ lægg mæ....!Nånn nætter 2 ganga,andre netter kan æ sove hele natta...

Skrevet

Jeg går på do 2 til 3 ganger i timen jeg så jeg sliter... ingen søvn om natten og er jeg på et senter for å handle så må jeg alltid ha en god del 5 ere tilgjengelig... helt jævlig rett og slett

Skrevet

Jeg har ti dager igjen til termin, og kan nok telle på èn hånd de gangene jeg har vært på do gjennom hele svangerskapet!

Skrevet

1-2 gongar. 3 gongar viss eg har får mykje å tenka på eller viss eg har drukke for mykje vatn rett før eg legge meg.

Skrevet

Jeg går på do ca en gang pr. natt. Slik har det vært hele svangerskapet. Men før også, iblant. Verre er det at jeg ofte ligger våken i noen timer. Leser og spekulerer.

Skrevet

Jeg er i uke 29+4 og går på do 3-4 ganger om natta. Har blitt verre de siste ukene. Regner med at det blir flere turer nå som ukene går.... :-)

Skrevet

Hei

Jeg går ca hver time.. har vært våken i flere år nå synest jeg. Har to tette svangerskap, med amming om natten i midten så det har blitt lite søvn i det siste.

Nå merker jeg at jeg har fått nok og trenger en pause snart.

Skrevet

Er i uke 34, og står opp som regel en gang i løpet av natta for å tisse... Men er da helt sprengt når jeg våkner!!! :)

Skrevet

Er i uke 41 og går minst hver andre time... Slitsomt, men er jo snart ferdig nå da=)

Skrevet

Er 38 + 3 og går minst en gang i timen, heldigvis kommer lillegutt ut på fredagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...