Gå til innhold

Sambo har fått seg jobb!!

Anbefalte innlegg

Og det er bare såå deilig!! Han kommer hjem fra militæret onsdag i uke 10, og mandag i uke 11 begynner han å jobbe!

Årslønn på ca 400.000 er ikke verst for en nyutdannet!

Så nå er det bare meg igjen! :o( Jeg har søkt jobber siden september, og enda ikke fått noe! :o(

Men så fort jeg gjør det, blir det babylaging på oss! *hurra*

Hilsen lykkelige

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8298241-sambo-har-f%C3%A5tt-seg-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt misunnelig ja. Skulle ønske vi også hadde en sånn avtale. Jeg er jo student og han er bare vikar. Uansett så tror jeg ikke det kommer på tale at vi engang tenker på barn før han har fast jobb og jeg er ferdig med studiene (våren 2008). Men han vil jo ikke prøve før i 2010 så...

Hva slags jobber søker du på?

Jeg vil ikke prøve på baby før økonomien er i orden. Så jeg må bare konsentrere meg om jobb fremover jeg nå.

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider, så vil jo helst jobbe innen det da..

2010 ja.. Det er en good stund det! :S

Men han kommer sikkert på bedre tanker etterhvert..

Samboeren min mente først vi måtte vente i 5 år.. Så ble det 3. Så 1. Og nå er vi nede i når begge får seg jobb! *hihi*

Ordner seg helt sikkert før 2010! :o)

Annonse

Hehehehe... Har du ikke sett den reklamen hvor det sitter en gjeng med folk og skal liksom ha en samtale... Så det eneste de gjør er å komme med ordtak (er det det heter??)

Nå har du tatt deg vann over hodet, ja den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, snakker man om sola så kommer den osvosv...

Hehehe... Du sa en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... Da tenkte jeg på den rekalmen....

hehehehe... Ikke noe mer enn det... Ikke noe vondt ment...=o)

Annonse

OK...

Her går det

*Greys

*Heroes

*Lost men har ikke sett siden sesong2...hehehe men laster ned...=o)

*Supernatural...Mååååå Seeeee KJEKKE gutter...hehehe=oD

*Criminal Minds

*smallville

*CSI, CSI Miami

*Ghost Whisper

Ja, det var noen det...hehehe

neeeei...ble ikke det... men det blir sikker masse sure mld til sambo i morgen...

Er så sprekkferdig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Vet ikke helt hvor jeg skal starte heller...

Sitter og ser på dokument 2 om Mehemet, eller hva det nå heter... Må jo få med meg det,,,hehehe

Tenker ikke på noe annet enn baby og gutten min...

Hva er det du vil si til sambo da?

Har masse jeg vil si jeg også, selvom han er "klar". jeg vil ha baby NÅÅÅ, og tenker at økonomi ordner seg uansett, mens han vil at begge skal ha faste jobber! Så jeg har gått med på det..

Men guuuud altså! Har vært hos søstra mi og Celine i helga..

Og fant en smokk i den ene posen jeg hadde med hjem.

MÅTTE bare sende en mms til sambo, med bilde av smokken! *haha*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...