Mamma`N Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 har tatt den ut lenge før jeg ble gravid,men noen som har noen erfaring med amming??
Gizom81 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Desverre ingen erfaring ennå... Tok den ut ved en operasjon i fjord, i godt tid før graviditeten. ser for meg en problemfri amming, da jeg har fått råmelk... og det kommer ut av riktig hull... ikke av pircingen...
2_TETTE Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hei Jeg hadde det en stund før jeg ble gravid, men det er en stund siden. Ammingen sistgang gikk ikke sånn kjempefint, men det var det andre årsaker til også. MEN det brystet hvor jeg hadde piercing før, der ble det færre melkekanaler for flere hadde grodd igjen og hadde derfor mindre melk der også...fikk også brystbetennelse i det brystet fordi det ikke ble tømt skikkelig... Trenger ikke bli sånn for andre, men mitt råd er. Gi det brystet først, hvis du ikke hadde i begge da, for at babyen skal drikke mest derfra, og pass på at det ikke blir klumper i brystet. Masser de da i dusjen med en gang.. Går sikkert helt fint.... Lykke til
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 jeg hadde i begge. tok ut smykkene når jeg fant ut jeg var gravid.. og de grodde igjen.. jeg hadde melk i masse vis jeg, men hadde minst i det brystet som var piersa to ganger.. d er viktig at du er nøye med at du ikke får klomper i brystet (utømte melkekjertler) som 2_TETTE sier.. men som sakt.. jeg hadde piersinger , og amminga gikk fint. amma gutten til han var 17 mnd:)
godiva med 3 gull Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Hadde i begge.. som resulterte i blokkerte dyser (melkeganger) det kom aldri nok melk til at jeg kunne fullamme i det hele tatt. Klarte å holde igang i 7 uker med pumping og styr. Men da kom det bare ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå