Gå til innhold

Dette var jævlig!


-carina-

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gjort det store... Karsten falt i gulvet!!

Han satt i vogna og smilte til meg og i neste øyeblikk klask!

Heldigvis så gråt han med en gang, ringte legevakta og ble enige om at jeg skulle ta en tur. Ringte mannen min og så skulle han komme hjem og kjøre oss.

Men plutselig ble han helt slapp i armene mine og gutten ble helt grå i ansiktet og jeg syntes han ble blå rundt munnen. Hev meg på telefonen til AMK. Det var helt for jævlig og de lengste 15 minuttene i mitt liv. Jeg kløp til Karsten så han gråt, så ble han slapp igjen. Måtte klype han flere ganger for å holde ham våken. Etter ti minutter begynte han å kaste opp masse og ble skikkelig slapp...

Endelig kom ambulansen, men han var på vei til å bli sitt normale jeg. Endte med at ambulansen kjørte ned til legevakta og fikk en lege til å titte på ham, men innen vi kom dit var han blitt nesten som seg selv igjen...

Så nå sitter jeg her med en diger klump i halsen, dette her var ikke det minste gøy! Takk og lov er far hjemme, tror ikke jeg hadde klart meg alene nå...

I natt skal vi skjemme ham bort med å sove mellom oss i senga, så får vi bytte på å passe på ham. Tror ikke det blir så mye søvn i natt på oss, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det gikk kaldt nedover meg når jeg leste dette, stakkars lille Karsten - og ikke minst dere som foreldre. Det er jo ethvert foreldres mareritt å oppleve slikt. Men dessverre så kan slike ting skje fort som fy! Selv hvor mye man passer på og tilrettelegger. Uff, dere har virkelig fått en støkk i dere!

 

Dere får skjemme han bort idag med mye kos så skal dere se at alt blir bra :-) Håper dere får sove litt oppi det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig ubehagelig, føler veldig med deg. Ser heldigvis ut som det har gått bra da, og det gjør jo stort sett det heldigvis. De er så utrolig raske, plutselig så har de snudd seg eller noe sånt. Snuppa mi lå inne og sov i vogna i ettermiddag, hørte at hun våknet, men innen jeg kom meg ut i gangen hadde hun snudd seg på magen i vogna, og holdt den ene hånden på kanten klar til å dra seg opp. Er ikke sikkert hun hadde klart det, men akkurat det akter jeg ikke å vente på og finne ut. Fra i morgen av sover hun i sengen sin hvis hun skal sove inne, hvis hun skal ligge i vogna blir det enten i vognposen sin eller fast i seler i sportsvogna.

God bedring til lille Karsten da, gi han en nuss på hodet fra oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff, nå fikk jeg skikkelige frysninger og sterk medfølelse! Så godt at det gikk bra! Dere får stelle godt med hverandre i kveld alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så fælt det må ha vært!! Vet hvordan det føles når jeg tror hun ikke puster når jeg sjekker til henne om natten, og i et sekund tror det har skjedd noe forferdelig! Og så kan jeg tenke meg hvordan det er å ha denne forferdelige frykt-følelsen i så lang tid som du hadde i dag!

Det må ha vært helt grusomt.

 

Det du opplevde kan skje hvem som helst, så jeg håper du ikke plager deg selv med skyldfølelse..

 

Men så GODT å høre at han er seg selv igjen nå! Fine gutten din, har sett på bildene på hjemmesida.

 

Sender en trøsteklem til dere begge =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, dette var ingen artig opplevelse!

Nå sover poden og jeg flyr inn og ut og titter til ham. Han virker egentlig helt som vanlig nå, men jeg er jo overømfintlig for det minste signal nå.

 

Selene er festet i vogna, ikke ett sekund i vogna uten seler på nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, så forferdelig ekkelt! Det skjer jo så fort! Fikk tårer i øynene når jeg leste dette, håper alt er bra med han nå. han fikk kanskje hjernerystelse siden han kastet opp?

Sender god bedring tanker til lille karen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkers.. Fikk seg en skikkelig hjernerystelse han... Ikke noe gøyt kan jeg tenke meg.

Fikk du med ett overvåkningsskjema fra legevakten?

Lykke til hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen. Så fælt....Grøsser med tanken. Godt at dere tross alt var heldige midt i uhellet. Hadde fått skikkelig skrekken selv og montert seler i vogna.

Kanskje dette var en påminner for meg selv at jeg må kjøpe seler til vogna. Har ikke tenkt på det ennå.

Sender en trøsteklem jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så utrolig skummelt! Så bra at det gikk bra til slutt, og at Karsten er seg selv igjen! Slike ting kan desverre skje oss alle, uansett hvor mye vi passer på, så du må ihvertfall ikke ha noe dårlig samvittighet! Kos dere litt ekstra med han i kveld da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men stakkars dere da!! fikk helt tårer i øynene her jeg... veldig glad for å høre at det går bedre igjen nå da :)

 

de er i en veldig skummel alder nå, og det er ikke lett å holde følge med hvor store de egentlig har blitt.. jeg satt på kjøkkenet og spiste med emma på armen og passet på at det ikke var noe på bordet hun rakk... men så snudde hun seg på armen min og var på vei for å ta tak i kasserollen på ovnen bak meg... de er så lynsnare nå og med null forståelse for konsekvenser...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han la seg som vanlig klokka 18, virker helt normal, men jeg er jo litt på tuppa, da. Flyr inn og ut av rommet og lytter til pusten og stryker over fontanellen. Han har allerede våknet for mat en gang (som vanlig) og han virket helt vanlig da... Så dette har vel sikkert gått bra, men jammen gitt meg en skrekk, ja! Så utrolig fort det gikk! Og jeg som alltid har vært så påpasselig... Prøver å ikke ha dårlig samvittighet, vet at dette kan skje mange, men har en diger klump i magen av skyld allikevel... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer så fort, og man får seg en skikkelig støkk!

 

Ble en vekker for meg, dette innlegget ditt (takk for det), så nå blir det seler i vogna fra og med i morgen.

 

Datteren min falt også ut av vogna da hun var ca 1 år, så jeg skjønner hvordan du har det!

 

Lykke til med guttungen, det går sikkert bra nå når han er som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off dette er min store skrekk!! Skjønner godt at du ble redd ja!!

 

Håper alt går bra videre med Karsten :) Mange lykkeønskninger fra oss i Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, føler med deg, Carina! Dette er vondt å oppleve! Denne opplevelsen kommer til å sitte lenge i! God bedring til Karsten!!

 

Hvil godt i natt, selv om det ikke blir mye søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jævligt!!!

min søster ba vår niese på 9 se etter sin datter på 1! de satt i en seng og 1 åringen skal plutselig ha falt..ikke noe stor høyde fra seng til gulv!!

jenta blei grå og blå og livløs....men kom til seg selv etter en god stund, og har siden ikke hatt noe men av fallet......MEN å se barnet sitt på denne måten må jo bare være grusomt, en blir jo redd....frykter jo det værste....!

 

Godt det endte bra for dere også¨...! Ja gi Karsten massse kos....stakkar liten! men slikt skjer så fort, og det kunne skjedd oss alle...!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres helt grusomt ut... Bra at det gikk bra da! Uff må begynne å bruke seler med en gang, har liksom tenkt at det går bra uten, men slike historier får en virkelig til å tenke.......... Sender deg mange tanker, for en j.... opplevelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars dere! Fikk helt tårer i øynene når jeg leste dette jeg.. En liten påminner om at jeg bør begynne å passe bedre på ja. De har jo blitt så raske og bevegelige nå! håper det går bra med han/ dere da! Ingen hyggelig opplevelse nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...