zone05 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 JA lurer på om jeg kan være det, da jeg har hatt så mange symtomer som kvalme, øme bryst vorter, opp blåst mage. men nå i de siste dagene har jeg ikke merket stort til plagene, kan plagene minke? ønsker mange svar. siste mens var 24/1syklus 28.
pandabjørn Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg å hadde mens den 24 januar og sist hadde jeg syklus på 28 vet ikke når jeg kan regne mensen komme igjen vi er jo i dag på 26 dag
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Frykt det verste! det er best.. for jeg hadde det akkurat som deg for ikke lenge sia..men gjett hvem som kom på besøk i går da...ja nettopp tante rød... skjønner ikke det jeg alltså..etter alle de symptomene jeg hadde...helt rart..åsså minket de litt etter noen dager..så fikk jeg tante rød:P bare vær forberedt mye på at tanta kommer å du..kansje du blir kjempe gla og overraska om du er gravid:) klem
zone05 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 ja du har rett i det, men lurer på om symtomene kan forsvinne delvis. Jeg er nok ikke gravid men bare lurer. takk for svar dere
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Heisann! Ikke for å skuffe deg,men jeg hadde det sånn jeg også. Oppblåst mage, trøtt og vanvittig ømme brystvorter. Trodde jeg var gravid, men mensen kom på 44. dagen.. Ble litt skuffa, ja, både kjæresten og jeg.. Men nå er snart rød-dagene over og vi går inn i en ny pp. Kanskje dette er gangen det klaffer. Håper det.. Men dette var meg.. Du kan fortsatt være gravid! Hører stadig vekk om folk som tester positivt lenge etter IKM.. Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå