Gå til innhold

Jeg har vært og trent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig etter å ha vært sjuk i nesten 3 uker trosset jeg hosten og gikk og trente. Jeg hoster bare litt og jeg orker ikke sitte stille lengre. Man må jo føle på sin egen kropp hva den tåler, ikke sant?

Jeg tok litt lett trening i en times tid og jeg følte meg 10 kg lettere da jeg var ferdig!

En av tingene jeg skal gjøre mens jeg IKKE snakker om babyer er jo å trene. Jeg har planer om å gå ned kanskje 10 og i alle fall 5kg. Det skal jeg klare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært....

En kjempe flink klem til deg...=oD

Skrevet

Så flink du er!!! Virkelig imponert over at du klarte å gå og trene.

Jeg har vært støttemedlem på nautilus en god stund, og tenkte å begynne å trene i neste uke. Vil gjerne ned 5-10 kg. Kanskje vi kan støtte hverandre. Så har vi noe å fokusere på annet enn baby=)

Skrevet

Ja, støtte er skikkelig bra:) Jeg har lovet meg selv litt nye klær når jeg kommer inn i et spesifikt par bukser. De buksene kjøpte jeg for 2,5 år sida og da kjøpte jeg dem nesten ikke fordi de var litt store (det var det eneste paret igjen på salg) og nå får jeg bare så vidt igjen knappen og magen buler ut :(

Så nå SKAL jeg inn i den buksa igjen til sommeren, men jeg NEKTER å sulte. Så da får jeg spise sunt og trene. Det koster heldigvis ikke så mye å være medlem på treningsklubben når man er student:)

*stor støtteklem til alle som vil trene:)*

Skrevet

Kanskje vi skal støtte hverandre i stedet for å støtte Nautilus, he he:)

Skrevet

Hehe, god idé. Mye bedre å støtte hverandre enn Nautilus;-) Jeg SKAL klare å trene for første gang neste tirsdag. Passer ingen dager denne uka. Jeg vil veldig gjerne gå ned en størrelse i bukser før sommeren! Så vil jeg ha en fast og flat mage som ikke lever sitt eget liv når jeg løper ut i vannet;-)

Trener du på treningstudio, eller hvordan/hva trener du?

Skrevet

Jeg har prøvd å gå en del på Fløien, det er jo bra trening. Men jeg har også meldt meg inn i SiB sine treningssenter. Der har de mye bra timer. Jeg går på yoga og core control timene. Noen ganger en 45 min spinningtime (60 eller 90 min dør jeg av:). Har tenkt å kanskje prøve meg på noe aerobic eller noe, men er ikke helt fan av det. Ellers så trener jeg på egenhånd. De har masse tredemøller, sykler og div apparater.

Jeg digger å svømme, men det koster så jævla mye. 50 kroner per gang er litt drøyt synes jeg.

Ellers prøver jeg å gå en del i trapper og sånn:)

Hva med deg?

he he, og så har jeg sex da. Blir svett av det og ;)

Skrevet

Jeg er som sagt medlem av Nautilus. Føler meg så avsindig klønete på sånne timer, så jeg trener på egenhånd. De har mange apparater der, og jeg har fått et fint treningsopplegg. Svømmer også noen ganger, for det er inkludert i prisen. 50 kr per gang var drøyt ja.

Ellers så går jeg tur med venninna mi hver torsdag, og har sex da;-) I tillegg til tur og sex, tenker jeg å prøve og trene på nautilus to ganger i uka=)

Skrevet

Hei. Jeg var å trente fredag og søndag og føler at jeg nå er litt igang igjen. VIil også gjerne ta av meg 5 kg ihvertfall nå mens jeg venter på å bli gravid. Tenker liksom at jeg gjør kroppen min en tjeneste ved å være i god form til da.

Så: nå gjenstår det å se hvor mye trening jeg får til denne uken!

Lykke til med treningen din Frøkna.

Skrevet

Oj så flink du har vært Jumpy. Dere gir meg skikkelig motivasjon til å trene=) Håper vi alle klarer å nå målene våres!

Skrevet

Så bra. Denne uken skal vi alle minst trene to ganger. Alt over er superbra..

Så sett igang Frøkna og Dreamer!!!!

Skrevet

Må bare gi dere kreditt for at dere er så flinke, jenter!

Fortsett å stå på :=) Trening er alltid bra, så får man tankene på litt andre ting!

Keep up the good work!

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...