G.I.H Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 for at denne gongen er hellet på mi sida...Fekk positiv EL test på den 13.dg, altså no på torsdag. Me stod på både den 11.dg og den 13.dg, og håper at det holder. Eg må jo stola på at EL testen var riktig, eller burde eg ikkje det? Har nemlig bestemt oss for denne gongen at me ville slutte av kosen når testen viste positiv, pga dei andre PP har me nesten blitt lei kos. Så derfor så håper me no på at det holder med den innsatsen me har lagt i denne PP. Forresten så har ikkje EL testen hatt slik utslag før som denne mnd, skulle nesten tru at eg ikkje har hatt EL på mange mnd, men det kan no ikkje væra riktig. Ellers så har eg no hatt kraftig EL slim sidan rundt den 11.dg, og det må vel væra positivt. Eg har nok store forhåpninger om at denne gongen blir det våres tur til å hoppa i taket av glede, har ein god magefølelse. Men desto meir skuffa blir eg visst den forbaska tanta kjem innom denne mnd og...
evigoptimist Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Lykke til!! Skal krysse alt jeg har for at du får gode nyheter denne gangen!! Tanta kan du sende på lang ferie til varmere strøk, det har alle gamle tanter godt av i denne årstiden! ( Hvis hun mangler reisefølge, kan hun bare ta med seg min - hun er heller ikke ønsket...)
Agne Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Husk bare på at en er nok for at egget skal bli fornøyd, lykke til.
*BLÅFUGL* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hei G.I.H- synes innsatsen deres høres svært lovende ut i forhold til EL !! Ønsker deg lykke til :-))
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Timingen høres veldig bra ut. Det er nok mange, mange karer som har lagt på svøm og rivalisert om å være førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå