Mortil1snart2<3 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 5 dager over tia og etter mange negative tester, sto det endelig Gravid!!!! :) Masse babystøv til dere alle: ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** oppskriften vår: sengekos annenhver dag bena høyt etter kosing i minst 15 min! Lykke til alle sammen!
håper det går nå Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så masse!!må dere kose dere masse i tiden frem over! suger også til meg masse babystøv og håper det snart er min tur!! grattis så masse igjen
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer såå mye!!=) Suger til meg babystøv
lucki Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 SÅÅÅÅÅ gøy!!!! Gratulerer, blir morro å følge hverandre. Har du regna på termin??? Igjen : grattis
Nordlyspar♥ Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Ååååååå så fint, gratulerer så mye!!! :0) Suger til meg en haug med babystøv, har IKM på lørdag så jeg venter i spenning....
Mortil1snart2<3 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 tror jeg får termin 27.10! du da?
lucki Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 28/10 Temmelig likt Får vi vekt-barn? Vet du det??
lucki Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Snufsa, skriv deg på den nyeste terminlista Ser at vi plutselig har to og da er det vanskelig å følge med!
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så mye!!! Suger til meg babystøv,da jeg selv er 4-5 dager på overtid;-) (uten spor av tr) Lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!!
duogjeg og vitre Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 er det mulig hehe. DU GIR ALLE OSS HÅP (: Det er mange av oss som venter på tr over tida. Jeg er 7-8 dager over, men negativt i dag. Tok du hjemmetest eller hos legen ? Gratulerer så mye og koooose deg (:
duogjeg og vitre Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Kan du ikke fortelle litt om symptomene dine? Husker ikke alle tidligere innleggene her (:
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 gratulerer så mye til deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er selv mange dager over tida, er på dag 39 nå. Veldig usikker på når ikm var, siden syklusene har vært ustabile. Er nok uansett på overtid, da den lengste har vært på 34 dager... Tatt negative tester, senest for 2 dager siden. Mulig jeg tester i morgen, er da tross alt på dag 40! Du gir meg håp iallefall:-) Send meg massevis av babystøv da, og kryss fingrene for meg...
kine 24.12.2007 Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!! Suger til meg babystøv jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå