Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hva er lurest å kjøpe? Har ikke så god plass i bilen, så det må være en vogn som ikke er for stor. Samtidig lurer jeg på å kjøpe bagvogn fordi jeg da kan bytte den ut når barnet blir større (så blir jeg ikke så lei av å ha samme vogna). Er det noen som har forslag til type vogn eller eller har andre tips? Håper det :-) Babyen kommer i juni forresten....
Hege+solstråle:) Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Det er en skikkelig jungel av vogner så jeg synes også det var vanskelig å velge! Vi endte opp med Brio Happy (Duovogn) En av grunnene er at understellet blir veldig lite når du slår det sammen. Vil anbefale å kikke på den hvis størrelsen på vognen sammenlagt betyr mye. Den har ikke den største bagen men er heller ikke blandt de minste. Det er vanskelig å anbefale duo eller kombi. Selv vurderte vi ikke kombi da jeg synes det er mest praktisk å kunne bytte ut hele bagen med en sportdel og slippe å bruke sportdelen under hele tiden. Men må du derimot bære rundt på bare bagen (F. eks i blokk el.) er den lettere på en kombi enn en duo.. Bagvogn vet jeg mange synes er praktisk da bagen ofte er stor og at man kan bytte ut hele vognen med en ny da det ikke lenger er aktuellt å bruke bag. De rene sportsvognene er lettere enn kombi og duo-vognene. På babyshop.no står det en del om vogner. Lykke til:)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Har samme "dilemma" faktisk.. min kommer i juli, og har tenkt mest på kombi, simo kombi:) men så har æ da blitt anbefalt duo, siden det blir sommerbarn, og det e bedre plass i bagen i duoen.. men trur æ skal ha Simo Kombivogn, funne ei så æ har lyst på treng liksom ikke bytte vogn.. bare fjerne bagen liksom
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 http://www.babyshop.no/trille/Simo/240_s.jpg http://www.babyshop.no/trille/Simo/613_7030_s.jpg fine vogne:)
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Ville valgt bagvogn eller duo, men Simo bagvogn tar stor plass i bilen.
lena1983 Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 jeg syns bag vogn er greit for som oftes når barnet blir stort nok til sports vogn, bytter de fleste til ei ny vogn. jeg hadde bag vogn til minste mann å brukte den til han var 8 mnd da bytta vi til sportsvogn. kjekt med ei ny vogn.Ser hvertfall mange på finn som selger duo/kombi vogner med ubrukte sports deler
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 eg har endet opp med en duo vogn av den grunn at eg ønsker meg flere barn, og da kan eg bruke denne vogna på nestemann også, selv om det kansje blir en vinterbaby, for det er ikke noe problem og ha plass til en voksipose oppe en duo vogn... Men det er min oppfatning da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå