dama til planleggger Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Hei og hurra,nå er vi glad:-) Etter titting og grubling på litt av hvert,har vi i dag kjøpt oss halvpart av 2-mannsbolig på 90kvm..nybygget og koselig sted,vårt første felles hjem,(jo..vi bor sammen nå og,men godt med noe som er helt nytt og vårt eget),og nå har vi bare 50kvm i blokk. Barnerom og greier!! Jippi! Plass til stellebord,varmekabler,og liten,fin lekeplass på "tunet" rett utenfor vinduene..YES!! og en kommune m 95% barnehagedekning:-) Herlig å glede seg til! Litt pes m visning og salg av nåværende bolig,vaske ned og selve flyttesjauen..men vi har faktisk veeeldig god overlapping mlm de to boligene,så det blir vel en glidende overgang. Men før babyen kommer i slutten av sept er vi i nytt hjem!
Regnbuemor til 2 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Grattis! Det er alltid morro med noe nytt da... Selv kjøpte jeg meg støttestrømper i dag:) Ja, ja, det var kanskje ikke SÅ morro da men.... Lykke til vidre da, med flytting, salg og baby og alt..
Melena_23.06.07 Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Gratulere!! Deilig å flytte! Selv sitter vi jo også i en 50 kvm blokk-leilighet, men tror vi blir her i et år eller to til. Jeg trives sååå godt i området, og kjekt med svigers rett over veien. Men virkelig gratulere!
En til kansje?!? Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så masse. Husker følelsen da vi kjøpte vårt hus. Er i samme situasjon som dere. Vi kjøpte en del av en 4 mannsbolig på 104kvm. Ganske nytt. Gleder oss til å overta i juni. Lykke til med salg av leilighet.
Tulleberta Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Gratulere med ny bolig. Vi har også kjøpt ny leilighet. Vi holder på å rydde den vi bor i nå for i morgen er det visning her. Er så spent, har drømt at ingen kommer på visning.. Men det har vist seg før at jeg ikke er sanndrømt. Det er littt av et styr... Lillejenta får ikke veldig mye oppmerksomhet for øyeblikket. Heligvis liker hun å ligge på gulvet å leke med babygymmen sin..
solstorm Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Gratulerer så mye med nytt hjem! Vi er i samme situasjon, vi kjøpte hus for 2 uker siden som vi overtar i juni. Det betyr at vi flytter til hjembyen min og nærme besteforeldre. Mye stress med flytting, men det blir fint med god plass til barn, 2 hunder og 2 katter og ikke minst de 2 stolte mammaene.... :-) Masse lykke til!!! :-)
ano2 Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 det er vel ikke på råholt dere har kjøpt? vi har kjøpt der, og det hørtes så likt ut.
dama til planleggger Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Takk for mange koselige hilsener fra dere alle! Koselig:-) og til A og W:nei,det er ikke på Råholt,men kanskje tilsvarende lite sted og type bygg ja..fikk vel tilsendt noen prospekter derifra også. Trivelige trakter der oppe også..Eidsvoll har alltid betydd påske-appelsiner i solveggen hos tanta på Eidsvoll..herlig tradisjon! Og snart er det påske igjen..vel,om en stund da. Lykke til med nye og gamle boliger til alle her inne. Sov godt...zzz.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå