Gå til innhold

For to uker siden sov hun hele natta, nå er det bare tull igjen :(

Anbefalte innlegg

Skikkelig irriterende altså! Hva kan det komme av? Hun har vært mett og ikke virket som hun hatt mageknip, jeg skjønner ingenting. Hun var jo så flink å sove flere hele netter, men nå er det bare skriking og ligger flere timer å "knør" i senga si. Har prøvd å ikke gi pupp med en gang hun våkner og av og til er hun ikke interressert i mat i det hele tatt. Virker bare som hun rett og slett ikke får sove. Noen som har noen bra metoder?

Fortsetter under...

Våkner hun om natta, eller er det når hun skal legge seg på kvelden?

Hvis det er det siste, leste jeg en tråd inne på småtroll for noen mnd siden om en som hadde det problemet, og der hjalp det å forandre litt på kveldsrutinen, lese en bok eller synge litt før/etter pupp, pupp et annet sted enn dere har hatt til nå f.eks....

Har ikke gjort dette selv da!

Leander har vært urolig om nettene en stund han også. Ikke alltid han vil ha pupp heller. Tror nok at det kom av at han begynte med graut. Er bedre nå.

Tror nok det går over, er det grauten tror du, så fikk jeg et tips om å gi den på dagen i steden for på kvelden. Til han ble vant med å ete den.

Hei

vi sliter også for tiden. Vet ikke om det er leggingen dere har problemer med? Eller når hun våkner for mat om natten og skal sove igjen?

Her er det leggingen som er problemet, når han først har sovnet så sover han til neste måltid.

Lillemann har plutselig utviklet lakenskrekk! Blir helt hysterisk når vi legger han om kvelden. Illsint. Selv om vi ikke har forandret på noe. Han har de samme rutiner og måltider som han har hatt de siste ukene. Har sjekket alt, men han er verken sulten, har ikke knip eller mangler smokk. I vårt tilfelle virker det som om han rett og slett er selskapssyk, for med en gang han ser oss så smiler han og ler..med øynene i kryss fordi han er så trett! Huff..håper det bare er en periode som går over snart. Jeg har visst ingen gode råd til dere, vet ikke hva jeg skal gjøre selv..vi prøver bare så godt vi kan å trøste han inne på soverommet, men det er slitsomt og hjerteskjærende når det står på i timesvis:/

Det er når hun våkner om natta at hun ikke får sove igjen.. Hun er 6m og spiser grøt 2g daglig nå + pupp ofte! Akkurat nå sliter jeg også med å få henne å sove, ligger med sutta i munnen og bare klager og smågriner.. Man blir litt lei det må jeg bare innrømme:(

tror det er denne alderen som er litt omskiftelig - vår er slik at noen ganger sover han hele natta, andre ganger våkner han og vi ha pupp.

sovner som regel igjen etterpå, men nylig hadde vi en slik episode hvor han lå våken en time og romsterte før han endelig sovnet igjen - fra 4-5! men tror det kom av at pappan nettopp hadde kommet tilbake etter to uker i usa

forøvrig har jeg kuttet ut alle "strenge" ekspertrråd

her bysser vi i søvn inne i stua foran tv,n, og våkner han bæres han inn i stua igjen og bysses på nytt - orker ikke tilbringe timesvis inne på soverommet!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...