Gå til innhold

Treff for bydel Nordstrand, Søndre Nordstrand, Østensjø, Kolbotn?

Anbefalte innlegg

Hei ! Venter ei lita jente 4 juni:-). Er det noen som bor østover. Bydel Nordstrand,Søndre Nordstrand eller Østensjø, Kolbotn- andre? Hva med et treff i det området for oss som bor der? Bor selv i Bjørndal. Her er det en hyggelig cafe -cafe Leru vi kunne ha som treffsted. Noen som er interressert i det?En hverdags formiddag eller ettermiddag der, med kaffe, Brownies , salat eller god middag?!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei,

jeg bor også på Nordstrand, i nærheten av Sæterkrysset. Har termin 13. mai med første barn. Jobber for tiden 100 prosent og merker at det er blitt slitsomt å gjøre mye ved siden av jobb. Hadde vært fint med et felles møte etter hvert.

Annonse

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei! Svarer først nå på innlegget! Beklager sent svar. Kan møtes her på Bjørndal på cafeen en formiddag f.eks i neste uke. 8 mai kl 12? Gi beskjed hvis det passer for noen med lunsj den dagen. Hyggelig å treffe andre gravide og som også har fri på formiddagen.

Hei jenter!! Jeg ønsker også å være med!!! Jeg er sykemeldt og har god tid på dagen. Hvis noen ønsker seg en tur i en park ol., ta kontakt. Det blir litt lange dager for tiden. Alle er jo på jobb.

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...