Gå til innhold

ingen liv i magen lenger:(:(


Gjest

Anbefalte innlegg

vil bare takke for meg..takk for alle gode råd og god støtte!!!var på UL i dag pga blødning for en uke siden,og jeg hadde abotert..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars. Jeg føler virkelig med deg. Har vært igjennom det samme som deg to ganger nå, så jeg vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. jeg føler med deg.. har selv mistet et barn (seks mnd siden i dag).. håper du snart er tilbake.. det var utrolig leit å høre.. har ingenting annet "fornufting" å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..stakkars deg.. sitter her selv å venter på resultater av blodprøve i dag HCG..

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off stakkar deg... mistet for en mnd siden jeg, men stå på jeg ble gravid med en gang igjen...

men det er forferdelig når det skjer..

men masse lykke til deg/dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir helt rørt over alle gode ord og støtte som jeg har fått av dere!!det varmer godt:)er 2 gang jeg mister nå..men får håpe at det klaffer neste gang!håper jeg kommer snart igjen!

 

mange goe klemmer fra innleggeren!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Mange trøste klemmer til deg! Det kommer nok til å gå bra skal du se til slutt.. Jeg mista 3 ganger før det klaffet med min første unge, så veit hvordan følelsen er. Men du må bare holde hodet oppe, og ikke mist motet.

Man blir så lei seg og føler seg så utrolig ensom når slikt skjer, men husk, du er ikke alene.

Jeg klarte aldri å slippe jubelen helt løs etter så mange jeg hadde mista når jeg endelig ble gravid på nytt igjen. Klarte liksom ikke å slå meg til ro med at alt var bra, før ungen lå der i armene mine og titta opp på meg.

 

Lykke til videre da =) klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg,mistet selv for 2 uker siden,oppdaget det på tidlig ul. Håper du har noen du kan snakke med, det gjør godt. Masse gode klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler virkelig med deg, fikk selv beskjed om at jeg hadde mistet torsda i forrige uke, og det er en tøff beskjed og få=( Men jeg har funnet ut at jeg bare må se framover og prøve igjen, er ikke så lett og tenke sånn med en gang, men ting går litt lettere da=)

Håper alt går bra for deg også.

 

Stoor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist lesing når noen mister et så etterlengtet barn.

 

Når det gjelder MA, er det sånn at man da også har hatt blødning i forkant?

 

Selv er jeg 15+3, men tenker hele tiden på at nå burde magen begynne å vokse litt, eller at puppene burde bli ømmere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOOOOOOOOOR KLEM TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!OG TUSEN TAKK FOR ALL OPPMUNTRING JEG HAR FÅTT...VI SES SNART IGJEN..........************************************* BABYSTØV TIL ALLE SAMMEN:):):):):):)

 

KLEM FRA INNLEGGEREN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...