baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Er ikke helt 100% sikker på om jeg har kjent liv eller ikke.... Klarer ikke helt skille mellom luft og evt spark. Er 16+2, men med nr 1 kjente jeg det helt sikkert i slutten av denne uken...
Cam_gutt_4_6 Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Nei, Venter nummer 2, og kjente liv for første gang i uke 17-18, som for øverig var det samme med nummer 1. Synes fort det blir litt for stressende å sitte å lete etter noe som kan være spark, ettersom man da helst skal kjenne regelmessig og hver dag i tiden frmover. Har kjent liv hver dag etter det første i uke 17, og da kan jeg slappe av, føler jeg!
mamma&mikkel Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Kjenner regelmessig spark hver kveld rundt kl 2300 jeg, har vært slik i ca to uker nå. Er i uke 19. Kan ikke huske det slik da jeg var gravid med nummer en, men kan være jeg rett og slett kjenner det igjen lettere nå... Vet ikke jeg:)
trill;) Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Vet jeg kjente liv i uke 16 sist, det var bare helt tydelig... er også i uke 16 nå og er helt sikker på at jeg ikke har kjent noe. Trøster meg med at alle unger er forskjellige;)) trodde det skulle være lettere å skjønne det denne gangen, men synest det er vanskeligere - nå er det jo så mye som nesten ligner (luft etc...) men det kommer nok snart
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Dette kan nok være veldig forskjellig. Jeg er andregangs 20+ 4 og har bare kjent tydelig liv en ukes tid. Kjente ting før også, men da kunne jeg ikke være helt sikker. Det viste seg på UL at morkaken lå foran på magen, og fungerte som en pute. Nå kjenner jeg massevis av liv, kjempegøy!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Tror egentlig at jeg kjenner liv, men føler meg som sagt ikke 100% sikker... Er nokså kritisk til egne vurderinger om dagen
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Nei, ikke alle kjenner noe tidligere. Det vanligste er å kjenne noe første gang mellom uke 14 og 24 uansett hvor mange du har. Et litt mer presist gjennomsnitt sier at 1. gangs kjenner vanligvis rundt uke 20 flergangs kjenner vanligvis rundt uke 18. Så som du ser, du har goood tid enda!
*RutIetutt* Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Nei, jeg er 18 uker i dag, og først nå nettopp er jeg sikker på at det var liv jeg kjente:o) Har kjent noe tidligere også, men har ikke vært sikker. Kjente det to uker tidligere første gangen - og da var jeg helt sikker på hva jeg kjente. Var på ul i går og fikk vite at morkaken lå foran på magen (og over livmormunnen), så det er nok litt derfor jeg ikke har kjent noe tidligere + at det jeg kjente nå var annerledes enn med førstemann. Så på ul`en i går at lillesøster er betydelig mer rolig enn det Tobias var da vi var på ul - han turnet og styrte på. Så aktivitetsnivået har vel sikkert litt å si også)
*Mustang Sally* Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Nei, her tok det lenger tid med nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå