klompen min<3 Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg vet man får ultralyd i uke 16-19 engang... Men får man flere når man kommer lenger ut i sv.skapet? Hvis man kke får problemer og slikt også?Skal spør jordmor om dette, men det er 3uker til neste "sjekk" og jeg er utålmodig;p
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Hvis du går til kontroll hos gynekolog istedet for vanlig lege vil du får ul hver gang du er der... Ellers er det bare vanlig med en ul...
Ella75 *Fødeklar* Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Du får vanligvis kun den ene gangen. Jeg skal tilbake i uke 32 pga. lavt foranliggende morkake.
klompen min<3 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 okei... Jeg får høre med jm også om hvordan det ligger ann her og hva som er vanlig:) Tusen takk for svar!
Solskinnsjenta Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Både jordmor og lege har sagt til meg at med mindre det er noe spesielt på ordinær UL, får du ikke fler enn den ene. Du har alltid muligheten til å bestille privat, men da må du betale.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Med mindre du tar svangerskapskontroller hos gynekolog... Da får du gratis ul...
minime<3 in belly Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Det er forskjellig fra sted til sted. Der jeg bor så er det bare en ordinær UL dersom ikke noe er galt så får man ikke flere, med mindre man ønsker fler og bestiller time på privat-klinikk. Minuttet etter at jeg var ferdig med UL hadde jeg bare lyst til å ta en til... Det var så vakkert å se livet inne i magen... At alt var bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå