Gå til innhold

mamman til elias og andre som lar barna skrike

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg håper dere leser siste innlegg på tidligere tråder,og lærer litt.Det er virkelig grunn til å reagere,og jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere har gjort det.Man skal ikke mishandle babyer som ikke skjønner noen hverdens ting på denne måten.Babyer i gamle dager lå i senga hos mamma i et år, det er jo derfor vi i det moderne norge til og med har fri fra jobb for å passe på dem et helt år. Er det så nøye med leggerutiner at man begynner fra de er bare 10-12 uker?? Og tror dere virkelig at en nyfødt dropper sine instinkter og lærer seg å sove? Hallo? Barna i etiopia slutter også å skrike etterhvert når de skjønner at de ikke får mat,men jeg tror neppe disse barna er mette for det??

Noen burde varsle helsestasjonen du tilhører,dette går ikke an.Dessverre har du ingen profil,da jeg gjerne ville skrevet en mail til deg selv.

Dette er egoismens absolutte høydepunkt,dere får faen meg skjerpe dere damer.Og skam på de som vil tjene penger på å selge dere dette vrøvlet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer deg Joyful!, dette var sjokkerende lesing!!

En 3 mnd gammel baby skal ha mat og nærhet fra mamman sin, jeg har lest et sted at man ikke under noen omstendigheter skal bruke noen form for skrikemetoder på barn før de er minst 6 mnd.. Nettopp pga behovet for hyppige måltider, økedøgn og generelt at en baby er en baby!

Stakkars små, bare for at mødre (som burde være forberedt på hva det vil si å få en baby!) er litt trøtte så blir de stuet vekk.. Får vondt i hjertet jeg nå..

Skrevet

ja helt på stadiet til øst- europeiske barnehjem!!!!

jeg har heller ikke ungen oppi senga mi om natta,så jeg er ikke fanatisk,men ærlig talt.Voksne folk må da bruke fornuften!Men hvor får de slike tips og råd fra?og det er lov å tenke selv .....

jeg blir steike sur!

Skrevet

Flott at andre reagerer også. Skrikekurer er helt avlegs. Vi vet bedre nå!

Skrevet

Vær nå litt snille, da jenter! Skal si meg enig i at det er veldig drøyt med tanke på barnets alder, men..

Mor er nok i mange tilfeller så sliten at hun ikke er i stand til å være en GOD mor for babyen sin. Mange har et snev av fødselsdepresjon, hvor lite søvn har en forsterkende effekt på problemet.

Jeg vil råde par som sliter med babyer som ikke vil sove til å passe litt på hverandre. Vi hadde dette problemet med barn nr 3, og jeg måtte passe på å sove litt tidlig på kvelden for å kunne være den omsorgsfulle og gode mammaen hele døgnet igjennom. Av o¨g til sov jeg på et annet rom enn far og baby, og jeg hadde virkelig godt av det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...