Gå til innhold

Jobber dere enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 uker, og vet ikke hvordan jeg skal klare å fortsette å jobbe. Våken-netter pga leggkramper, finner ingen god stiling, kraftig sparking.Og på jobben er det liten mulighet for å slappe av/jobbe litt mer rolig. Enten er man der og gjør jobben, ellers får man holde seg hjemme (hardt fysisk). Jeg trives veldig godt på jobb, og ønsker å fortsette til permisjonen, men skjønner ikke hvordan det skal gå.

Flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 uker og jobber bare 25% nå. Det er mitt tredje barn, så jeg har det ganske travelt i hverdagen og synes det ble for tøft å jobbe fullt. Hvis du føler deg sliten vil jeg anbefale deg å trappe litt ned. Det er viktig å ha overskudd til fødselen og tiden etterpå også. Det er ingen som takker deg for at du presser deg lengst mulig, det er kun du som får svi for det! Du har bare fire uker igjen til permisjonen, og siden du har en tung jobb fysisk synes ikke jeg det er rart om du ønsker å bli sykemledt nå, eller ihvertfall jobbe bare 50% eller mindre. Tenk på deg selv, ikke ha dårlig samvittighet for jobben! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...